Nietykalnosc policjanta

Data: 2010-04-06 08:43:52
Autor: Jerzy Dominikowski
Nietykalnosc policjanta
Czy polozenie reki na czole policjanta (np. w celu sprawdzenia,
czy nie ma goraczki -- hehe) stanowi naruszenie jego nietykalnosci?

Jak w takiej sytuacji powinien zachowac sie policjant?

JD

Data: 2010-04-07 03:20:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nietykalnosc policjanta

"Jerzy Dominikowski" 562937ea-52ca-4372-9e9b-e11cdf315e8b@30g2000yqi.googlegroups.com

Czy polozenie reki na czole policjanta (np. w celu sprawdzenia,
czy nie ma goraczki -- hehe) stanowi naruszenie jego nietykalnosci?

Jak w takiej sytuacji powinien zachowac sie policjant?

Odruchowo, broniąc się, złamać Ci rękę? :)

IMO to straszne chamstwo -- takie ,,sprawdzanie''.
Nawet nie każdy kot czy pies (chodzi mi o zwierzęta
domowe w dosłownym tego słowa znaczeniu) to lubi,
a co dopiero człowiek. :)

[obcy] Policjant (czy w ogóle jakikolwiek człowiek) to nie
maskotka czy małżonka lub małżonek, aby go dotykać, macać itp.
Pomijam rzecz jasna te sytuacje, gdy ten policjant jest dotykany
przez swoja kochankę/żonę i za swoją aprobatą. :) I pomijam inne
szczególne sytuacje -- na przykład badanie lekarskie.

IMO Polacy w ogóle są niedelikatni, że tak to ujmę w słowa. :)

Data: 2010-04-07 08:50:07
Autor: Jerzy Dominikowski
Nietykalnosc policjanta
"Jerzy Dominikowski" 562937ea-52ca-4372-9e9b-e11cdf315...@30g2000yqi.googlegroups.com

Bardzo ladnie -- ale nie na temat.
Czy jest to naruszenie nietykalnosci?

JD

Data: 2010-04-07 19:14:06
Autor: RadoslawF
Nietykalnosc policjanta
Dnia 2010-04-07 17:50, Użytkownik Jerzy Dominikowski napisał:

Bardzo ladnie -- ale nie na temat.
Czy jest to naruszenie nietykalnosci?

W sytuacji kiedy taki policjant leży na pewno nie jest
ale kiedy to odbędzie się w czasie rozmowy w normalnych
warunkach policjant może uznać to za naruszenie i odpowiednio
zareagować.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-08 01:24:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nietykalnosc policjanta

"Jerzy Dominikowski" e51ce2ed-a444-485c-8e72-5d07121abc50@u22g2000yqf.googlegroups.com

[...]

Prawa są narzucone przez Boga czy przez ludzi?
Bo jeśli przez ludzi, to czasami ;) warto o nich rozmawiać. :)

Innymi słowy -- IMO to powinno być naruszeniem. :)

Teraz na temat? :)

-=-

Można spokojnie uznać, że każda opinia stojąca
w sprzeczności z opinią ,,Guru'' jest nie na temat. :)
Tego rodzaju ustroje nosiły chyba nazwę totalitaryzmu. :)

Data: 2010-04-07 16:54:53
Autor: KJ Siła Słów
Nietykalnosc policjanta
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[obcy] Policjant (czy w ogóle jakikolwiek człowiek) to nie
maskotka czy małżonka lub małżonek, aby go dotykać, macać itp.

IMO Polacy w ogóle są niedelikatni, że tak to ujmę w słowa. :)

:-)

To   powinien przeczytac sobie kazdy Policjant.

KJ

Data: 2010-04-07 11:24:27
Autor: Icek
Nietykalnosc policjanta
Czy polozenie reki na czole policjanta (np. w celu sprawdzenia,
czy nie ma goraczki -- hehe) stanowi naruszenie jego nietykalnosci?

Jak w takiej sytuacji powinien zachowac sie policjant?

no wiesz, jezeli uzna, ze wlasnie chciales skrecic mu kark to wola posilki.
Glebuje Cie. Zamyka na 48h. Przedstawia zarzuc czynnej napasci na
funkcjonariusza

Jezeli do tego badanie lekarskie wykryje niestabilnosc kregu C3-C4 to
zwolnienie na 21 dni (bo policjant) i masz kolejny zarzut.

Icek

Data: 2010-04-07 08:54:32
Autor: Jerzy Dominikowski
Nietykalnosc policjanta
On Apr 7, 2:24 am, "Icek" <i...@do.pl> wrote:

no wiesz, jezeli uzna, ze wlasnie chciales skrecic mu kark to wola posilki.
Glebuje Cie. Zamyka na 48h. Przedstawia zarzuc czynnej napasci na
funkcjonariusza

No a jak np. tylko sie skrzywi, to narusza jakis regulamin/paragraf
czy tylko zachowuje sie nieprofesjonalnie?

Jezeli do tego badanie lekarskie wykryje niestabilnosc kregu C3-C4 to
zwolnienie na 21 dni (bo policjant) i masz kolejny zarzut.

Ale czemu od razu ja??! Ja sie tylko pytam na grupie.

JD

Data: 2010-04-07 08:59:36
Autor: Jerzy Dominikowski
Nietykalnosc policjanta
On Apr 7, 2:24 am, "Icek" <i...@do.pl> wrote:
> Czy polozenie reki na czole policjanta (np. w celu sprawdzenia,
> czy nie ma goraczki -- hehe) stanowi naruszenie jego nietykalnosci?
(...)
Jezeli do tego badanie lekarskie wykryje niestabilnosc kregu C3-C4 to
zwolnienie na 21 dni (bo policjant) i masz kolejny zarzut.

Stad wnioskuje, ze dla policjantow sa jakies specjalne zwolnienia?

A czy policjant z wysoka goraczka (potwierdzona "badaniem" o ktorym
byla
mowa w poscie od ktorego zaczal sie ten watek) moze isc sobie na
patrol?
Przeciez to powazna sprawa -- taki policjant ma dodatkowo obnizona
sprawnosc intelektualna, wydluzony czas reakcji itd.

Lepiej juz, zeby w ogole takie policjanta nie bylo niz jakby mial
wzbudzac
w ludziach falszywe poczucie bezpieczenstwa..

JD

Data: 2010-04-08 09:41:15
Autor: Icek
Nietykalnosc policjanta
Stad wnioskuje, ze dla policjantow sa jakies specjalne zwolnienia?

==========================

tak. Okazuje sie ze tak.

Jak przywozi patrol policjanta na obdukcje to dostaje on zwolnienie.

Jak uslyszalem kiedys na komisariacie "Panie, ja z doswiadczenia wiem, ze to
bedzie zwolnienie dluzsze niz 7 dni".

A kolo nawet nie wiedzial o co poszlo.

Icek

Data: 2010-04-08 13:42:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nietykalnosc policjanta

"Icek" hpk26g$ag6$1@node2.news.atman.pl

Jak przywozi patrol policjanta na obdukcje to dostaje on zwolnienie.

I na ile patrol dostaje to zwolnienie? :) --

Data: 2010-04-07 20:22:43
Autor: spp
Nietykalnosc policjanta

http://wiadomosci.onet.pl/2681,2151885,pobil_policjanta__ktory_chcial_go_wylegitymowac,wydarzenie_lokalne.html

--
spp

Data: 2010-04-07 17:52:51
Autor: Szymon von Ulezalka
Nietykalnosc policjanta

policjanci sa nietykalni. kropka
ja takiego to bym kijem przez szmate nie dotknal- tacy sa
niedotykalni.

;)

szymon

Data: 2010-04-08 09:42:28
Autor: Icek
Nietykalnosc policjanta
policjanci sa nietykalni. kropka
ja takiego to bym kijem przez szmate nie dotknal- tacy sa
niedotykalni.

nie znasz powiedzeni "nie dotykaj gowna bo smierdzi?" ;)

Icek

Nietykalnosc policjanta