Nietypowa śruba mocująca antenę samochod ową

Data: 2015-05-02 13:06:24
Autor: Marcin N
Nietypowa śruba mocująca antenę samochod ową
Kłopot mam.

Muszę kupić nową antenę FM. Niby żaden problem - pełno tego w sklepach. Jednak mam jakiś grubszy gwint. Wszędzie oferowane są śruby 5 i 6 mm. Ja potrzebuję 7 albo 8 mm. Najchętniej kupiłbym samą śrubę (taka krótka na 2 cm o różnych średnicach na obu końcach). Potrzebuję z jednej strony 5mm, z drugiej 7 albo 8. Jak w ogóle te śrubki się nazywają? Da się gdzieś to kupić luzem?

Może jakiś pomysł?

--
MN

Data: 2015-05-02 06:46:31
Autor: w.makarewicz4
Nietypowa śruba mocująca antenę samochodową
Jakie to auto?
Jeśli amerykańskie to typowy gwint anteny: ćwierć cala

Data: 2015-05-02 16:21:16
Autor: Marcin N
W dniu 2015-05-02 o 15:46, w.makarewicz4@gmail.com pisze:
Jakie to auto?
Jeśli amerykańskie to typowy gwint anteny: ćwierć cala

Tak, z USA. Antenę mi gdzieś zapodziało. Miałem w garażu i nie ma...

--
MN

Data: 2015-05-03 11:24:27
Autor: Artur Miller
W dniu 2015-05-02 o 16:21, Marcin N pisze:
W dniu 2015-05-02 o 15:46, w.makarewicz4@gmail.com pisze:
Jakie to auto?
Jeśli amerykańskie to typowy gwint anteny: ćwierć cala

Tak, z USA. Antenę mi gdzieś zapodziało. Miałem w garażu i nie ma...

sie ma hamerykańskie niekompatybilne z EU wozidło, to trza płacić...

ebay.com?

@

Data: 2015-05-03 15:41:23
Autor: w.makarewicz4
Nietypowa śruba mocująca antenę samochodową
Dorobić redukcję u tokarza.

Data: 2015-05-04 08:13:02
Autor: Marcin N
Nietypowa śruba mocująca antenę samochodową
W dniu 2015-05-04 o 00:41, w.makarewicz4@gmail.com pisze:
Dorobić redukcję u tokarza.

Niby to oczywisty sposób. Problem w tym, że idąc do centrum handlowego - żadnego tokarza tam nie znajdę. Nie ma też reklam zakładów tokarskich na prawo i lewo. Słowem - to tak specjalistyczny zawód, że chyba tylko mając znajomości w stoczni czy innym "ciężkim" zakładzie - da się po znajomości wytoczyć jedną śrubkę.

--
MN

Data: 2015-05-04 02:47:07
Autor: w.makarewicz4
Nietypowa śruba mocująca antenę samochodową
Jeśli antena mocowana do przedniego błotnika to wymienić całość wraz z kablem i wtykiem do radia na typ "europejski".
Jeśli z tyłu na dachu to za dużo roboty.

Data: 2015-05-04 21:59:58
Autor: Adam
W dniu 2015-05-04 o 08:13, Marcin N pisze:
[...]

A skąd jesteś?
Bo pod Twoim IP widzę 2 zupełnie inne lokalizacje.

Mam normalnego, starej daty, tokarza w Warszawie.
W szczecińskim nie znam.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-05-05 00:15:34
Autor: yabba
Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mi8j40$4o7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Możesz podać namiary na tego tokarza? Czasem coś potrzebuję dorobić i mam problem ze znalezieniem rozsądnego fachowca.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-05-05 08:35:30
Autor: Adam
W dniu 2015-05-05 o 00:15, yabba pisze:
[...]

Może być problem z zaparkowaniem: Warszawa, Grzybowska 47A

Tel:
22 620
06 41

pytaj o inżyniera Witolda.

Stosunkowo niedaleko jest "prawdziwy" sklep tokarski: Okopowa 29A.

Natomiast wszelkiego rodzaju śruby, wkręty, podkładki itp (tysiące rodzajów z całego świata): Surowieckiego 4, sklep Metalmax.
Oczywiście nie wszystko jest na sklepie, ale można zapytać.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-05-05 10:57:23
Autor: yabba
Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mi9obj$h7d$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Dzięki. W Metalmaks znalazłem chyba rozwiązanie problemu naprawy gwintów w profilach aluminiowych - nitonakrętki.

Ze swojej strony mogę podrzucić adresy sklepów ze śrubami po praskiej stronie:

Grochowska 16
LUCERNY 3/11
Rezedowa 19 - nierdzewka i kwasówka

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-05-05 22:32:20
Autor: jerzu
Nietypowa śruba mocująca antenę samochodową
On Tue, 5 May 2015 10:57:23 +0200, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Ze swojej strony mogę podrzucić adresy sklepów ze śrubami po praskiej stronie:

Grochowska 16
LUCERNY 3/11
Rezedowa 19 - nierdzewka i kwasówka

Dobrze zaopatrzony sklep to Asmet w Michalowicach, przy Al.
Jerozolimskich.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-05-05 22:28:53
Autor: jerzu
On Tue, 05 May 2015 08:35:30 +0200, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

Stosunkowo niedaleko jest "prawdziwy" sklep tokarski: Okopowa 29A.

Mój ulubiony ;) Prawdziwy folklor :)

Data: 2015-05-04 22:46:28
Autor: tck

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:5544dd59$0$27525$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-05-02 o 15:46, w.makarewicz4@gmail.com pisze:
Jakie to auto?
Jeśli amerykańskie to typowy gwint anteny: ćwierć cala

Tak, z USA. Antenę mi gdzieś zapodziało. Miałem w garażu i nie ma...

jesli to jest faktycznie 1/4 cala to poszukaj jakiejs przejsciowki- 1/4 to gwint w aparatach foto i kamerach

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2015-05-04 22:50:40
Autor: tck

Użytkownik "tck" <tck@top.Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości news:mi8lr5$laa$1node2.news.atman.pl...

[...]

tu np 1/4 na m6
http://www.robimytv.pl/noga-ad6010-adapter-14-x-m6-(czarny)-id-768.html

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2015-05-05 04:07:09
Autor: w.makarewicz4
W dniu sobota, 2 maja 2015 13:06:23 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
 Jednak mam jakiś grubszy gwint. Wszędzie oferowane są śruby 5 i 6 mm. Ja
potrzebuję 7 albo 8 mm. Najchętniej kupiłbym samą śrubę (taka krótka na  Potrzebuję z jednej strony 5mm, z drugiej 7 albo 8. Jak w ogóle te śrubki się nazywają? Da się gdzieś to kupić luzem?

Może jakiś pomysł?

-- MN

Nie napisałeś, jaka końcówka jest przy aucie.
Gwint wewnętrzny (jak w nakrętce) czy wystaje śruba z zewnętrznym gwintem

Data: 2015-05-05 05:08:15
Autor: w.makarewicz4
W dniu wtorek, 5 maja 2015 13:07:10 UTC+2 użytkownik w.maka...@gmail.com napisał:

Nie napisałeś, jaka końcówka jest przy aucie.
Gwint wewnętrzny (jak w nakrętce) czy wystaje śruba z zewnętrznym gwintem

Ogólnie za mało danych by coś doradzić.
Co to za auto, rocznik itd?
W starszych amerykańcach z błotnika wystawał gwint zewnętrzny do długiego bacika ok 1m, do radia biegł kabel koncentryczny.
W nowszych autach można się spodziewać bardziej skomplikowanych instalacji. Przy krótkich batach w podstawie może siedzieć wmacniacz antenowy zasilany z instalacji auta.

Nie znając szczegółów mogę polecić tylko tokarza.
W Googlach bez wysiłku można znaleźć fachowca.

Nietypowa śruba mocująca antenę samochod ową