Nietypowa manetka Sturmey - Archer

Data: 2010-08-30 22:52:40
Autor: Marcin
Nietypowa manetka Sturmey - Archer
Może podam Ci zbyt daleką drogę poszukiwań, ale spróbuj popisać do dużych sklepów rowerowych na zachodzie - szczególnie jeśli w danym mieście masz kogoś, kto mógłby detal odebrać i wysłać Ci listem/paczką.

Jak grzebałem trochę przy starych rowerach w Danii i mi czegoś zabrakło, to szedłem do sklepu, pokazywałem, tam szukali w wielkim, poprzegródkowanym pudle z rozbiórkowymi częsciami z serwisu - i co najlepsze zwykle dawali potrzebną część - używaną, ale sprawną - za darmo...

Potem - już z Polski - pisałem w sprawie kilku drobiazgów do sklepów w Szwecji i zawsze dostawałem wyczerpującą odpowiedź - czy mają, czy mogą sprowadzić, na kiedy i za ile.

Może warto spróbować - tam te przerzutki były dużo bardziej rozpowszechnione niż u nas...

--
Pozdrawiam!
Marcin

Nietypowa manetka Sturmey - Archer