Nietypowa zmaina 艂膮cza (na modem w Orange)

Data: 2011-11-22 23:01:40
Autor: Animka
Nietypowa zmaina 艂膮cza (na modem w Orange)
Przymierzam si臋 do rezygnacji z kabl贸wki internetowej. Zastanawiam si臋 jak to by by艂o gdybym w Orange zakupi艂a sobie modem na USB na internet. Ale mam router i bramk臋 internetow膮 do po艂膮cze艅 telefonicznych we FreeConet. Czyli nie by艂oby ju偶 mo偶liwo艣ci korzystania ze mojego stacjonarnego telefonu przez bramk臋 internetow膮? Do routera  wpina si臋 kabel do LAN-u. Czyli nic z tego by nie wysz艂o? Nie zadzwoni臋, nie b臋d臋 mog艂a korzysta膰 z bramki?

Animka
--
Pami臋tajmy, 偶e zwierz臋ta s膮 bezbronne wobec cz艂owieka, cierpi膮 tak jak ludzie. "Cz艂owiek jest kr贸lem zwierz膮t, gdy偶 przewy偶sza je w okrucie艅stwie, ale przyjdzie czas, kiedy b臋dzie traktowa艂 mordowanie zwierz膮t w ten sam spos贸b, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni 偶ycia, nie zas艂uguje na to, aby 偶y膰".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-11-22 23:13:09
Autor: Maciek.
Nietypowa zmaina 艂膮cza (na modem w Orange)
U偶ytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa艂
Przymierzam si臋 do rezygnacji z kabl贸wki internetowej. Zastanawiam si臋 jak to by by艂o gdybym w Orange zakupi艂a sobie modem na USB na internet.

Kaja, ty nie kombinuj. W BestMallu zlikwidowali salon O., wi臋c jak nie zadzia艂a to dok膮d b臋dziesz z p艂aczem je藕dzi膰?

Data: 2011-11-23 00:39:41
Autor: Animka
W dniu 2011-11-22 23:13, Maciek. pisze:
[...]

Tu chodzi o nie stracenie telefonu voip przez bramk臋. Do salonu to na PL Konstytucji je偶d偶臋. Plis o dopowied藕 na temat.

animka

Data: 2011-11-23 09:53:34
Autor: Rados艂aw Saniewski
W dniu 22.11.2011 23:01, Animka pisze:
[...]

Np.:
http://www.pentagram.pl/produkty/sieci_i_komunikacja/routery/pentagram_cerberus_3g_dsl_wi_fi_802_11n_p_6367

--
pzdr,
Radziel

Data: 2011-11-23 14:04:38
Autor: Animka
W dniu 2011-11-23 09:53, Rados艂aw Saniewski pisze:
Np.:
http://www.pentagram.pl/produkty/sieci_i_komunikacja/routery/pentagram_cerberus_3g_dsl_wi_fi_802_11n_p_6367

Dzi臋ki. Mam ju偶 router Pentagram 6361. Czy da si臋 to jako艣 ustawi膰, zeby mi dzwoni艂 telefon stacjonarny voip? Teraz mam kabel z kabl贸wki. Chc臋 kupi膰 w Orange modem (na USB) na internet i z kabl贸wki zrezygnowa膰.

animka

Data: 2011-11-23 18:58:28
Autor: Rados艂aw Saniewski
W dniu 23.11.2011 14:04, Animka pisze:
[...]

6361 nie da si臋 tak ustawi膰, bo do niego nie wepniesz modemu przez USB.
A do 6367 tak.

Modem wpinasz do 6367. Do niego te偶 pod艂膮czasz telefon VOIP przez skr臋tk臋, a komputer przez wifi. Inna opcja: Do 6367 podpinasz modem oraz 6361, a dopiero do niego VOIP i komputery przez kabel lub wifi.

Zapewne opr贸cz 6367 s膮 podobne rzeczy innych producent贸w, ale nie b臋d臋 za Ciebie szuka艂 :-)

--
pzdr,
Radziel

Data: 2011-11-24 05:15:32
Autor: ALdroid
Nietypowa zmaina 艂膮cza (na modem w Orange)
Dnia Wed, 23 Nov 2011 14:04:38 +0100, Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> naskroba艂 przy s艂oiku:

[...]

Musisz mie膰 bramk臋 voip, do kt贸rej pod艂膮czysz telefony stacjonarne.
Ten router nie ma takiej funkcji.

--
AL

Nietypowa zmaina 艂膮cza (na modem w Orange)