Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)

Data: 2016-05-08 13:48:41
Autor: Witak
Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)
Wąska działka rekreacyjna, potrzebuje odgrodzić się od sąsiada tak żebym nie widywał jego mordki ale żeby ogrodzenie przepuszczało słońce (żeby było jasno).

Obecny 2 metrowy żywopłot daje dużo cienia zwłaszcza wiosną i jesienią.

Myślałem o jakiś panelach z poliwęglanu matowego...

Data: 2016-05-08 12:18:26
Autor: Kris
W dniu niedziela, 8 maja 2016 13:48:58 UTC+2 użytkownik Witak napisał:
[...]

Wysokiego masz sąsiada skoro przy 2metrowym zywopłocie widzisz jego mordke;)

Data: 2016-05-08 21:52:39
Autor: Qrczak
Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)
Dnia 2016-05-08 21:18, obywatel Kris uprzejmie donosi:
[...]

W ZOO nie wszystkie wybiegi są i długie, i szerokie.

Data: 2016-05-10 15:22:43
Autor: Witak
Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)

Wysokiego masz sąsiada skoro przy 2metrowym zywopłocie widzisz jego mordke;)

Kraków, tu ciężko o płaskie tereny zwłaszcza w stronę Zakopanego, działka na zboczu, różnica wysokości co-najmniej parę metrów, sąsiad jest na działce wyżej o ~1m

Data: 2016-05-08 16:45:43
Autor: Ikselka

http://tiny.pl/grt8c

Obecny 2 metrowy żywopłot daje dużo cienia zwłaszcza wiosną i jesienią.

Myślałem o jakiś panelach z poliwęglanu matowego...

A jeśli sąsiad przy Twoich panelach (na złość) posadzi żywopłot - co
zrobisz?
333333-]

Data: 2016-05-10 15:24:49
Autor: Witak
Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)

A jeśli sąsiad przy Twoich panelach (na złość) posadzi żywopłot - co
zrobisz?

sposób odgrodzenia musi być uzgodniony przez obie strony, ja się zgodziłem na 2m żywopłot i myśle że on się zgodzi na jakieś panele matowe poliwęglanowe

no chyba że są jakieś siatki co przepuszczają słońce min 50% i wiatr

Data: 2016-05-11 19:45:08
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 10 May 2016 15:24:49 +0200, Witak napisał(a):

[...]

Zależy, czy będzie chciał robić na złość ;-)

no chyba że są jakieś siatki co przepuszczają słońce min 50% i wiatr

Są - ale jeśli mają przepuszczać 50% słońca, to niestety i 50% sąsiada też
przepuszczą 3-)
https://www.google.pl/search?q=siatka+cieniuj%C4%85ca+50%25&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=eW8zV4eGHIauswH10Y_wCg

Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)