Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)

Data: 2016-05-08 12:18:26
Autor: Kris
Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)
W dniu niedziela, 8 maja 2016 13:48:58 UTC+2 użytkownik Witak napisał:
W±ska działka rekreacyjna, potrzebuje odgrodzić się od s±siada tak żebym nie widywał jego mordki ale żeby ogrodzenie przepuszczało słońce (żeby było jasno).

Obecny 2 metrowy żywopłot daje dużo cienia zwłaszcza wiosn± i jesieni±.

My¶lałem o jaki¶ panelach z poliwęglanu matowego...
Wysokiego masz s±siada skoro przy 2metrowym zywopłocie widzisz jego mordke;)

Data: 2016-05-08 21:52:39
Autor: Qrczak
Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)
Dnia 2016-05-08 21:18, obywatel Kris uprzejmie donosi:
[...]

W ZOO nie wszystkie wybiegi s± i długie, i szerokie.

Data: 2016-05-10 15:22:43
Autor: Witak
Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)

Wysokiego masz s±siada skoro przy 2metrowym zywopłocie widzisz jego mordke;)

Kraków, tu ciężko o płaskie tereny zwłaszcza w stronę Zakopanego, działka na zboczu, różnica wysoko¶ci co-najmniej parę metrów, s±siad jest na działce wyżej o ~1m

Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)