Nietypowe pytanie o nietypowy samochód

Data: 2009-09-20 21:45:00
Autor: WIHEDCNF
Nietypowe pytanie o nietypowy samochód

Użytkownik "Tom"

Alfa Spider (ta "stara")
Nissan 300zx
Cadillac deville
Ford Mustang (albo lata 70-te, ewentualnie - 90-te)
Takie stare BMW serii o ile się nie mylę 6
BMW 850
Corvetta

a taki W140 w wersji z 6 litrowym silnikiem?

Data: 2009-09-20 22:07:25
Autor: Tom
> [...]

> BMW 850
> Corvetta

a taki W140 w wersji z 6 litrowym silnikiem?

Ach. Oczywiście o nim myślałem, o tak zwanej "sześćsecie", która była szczytem marzeń każdego szanującego się producenta kiełbasy ;-) Pamiętam jak będąc szczenięciem widziałem wysuwające się "czujniki" parkowania.

Moje obawy - te samochody są bardzo trwałe i mam wrażenie, że trudno będzie kupić coś "nietaksówkowego". Chociaż z drugiej strony - ten silnik chyba nie może być zbyt popularny na taksi (w PL na pewno, nie wiem jak poza granicami). Sam nie wiem...

Jeździłem nieco tymi autami jako pasażer (najwięcej tym "wcześniejszym od obecnego" - z tym dużym prędkościomierzem na środku tablicy zegarów). I przyznam, że miło, miło. Nie wiem jakie to były silniki, ale na pewno nie diesle i raczej minimum 6 cylindrów (bo dźwięk był zawsze przedni ;-).

Pozdrawiam,

Tomek

Data: 2009-09-20 23:23:40
Autor: Michał
> [...]

Jeździłem nieco tymi autami jako pasażer (najwięcej tym "wcześniejszym od obecnego" - z tym dużym prędkościomierzem na środku tablicy zegarów). I przyznam, że miło, miło. Nie wiem jakie to były silniki, ale na pewno nie diesle i raczej minimum 6 cylindrów (bo dźwięk był zawsze przedni ;-).

z takich co ja lubie to można by trafić w:

-merca w140 6.0 ale cieżko
-w bmw6 tak
-cadillac - rdza go nie zje (zjadła) ?
-dodatkwo audi a8 4.2 quattro (tylko czy to bezpieczne auto?)
-stara 7 e38, juz lcd ale bez navi
-xedos9
-safrane ale initale i nie silnik volvo
-ls'a o któym pisałem

w tych widę dużą szanse na mniej więcej zerowy (do 2k pln) wkład
finansowy jak by coś się pospuło, zakładam ze przy zakupie wkłądamy
w auto 0..50zł i liczymy na szczęscie :).

-alfa spider i auta co nie palą w okolicach 18l/100 już gorzej.
są jeszcze volvo s80 i takie tam saaby 95 ale to już nie ta zabawa.

Jak masz naście do wydania bliżej 17 to dla jaj można kupić vel satisa
porysowanego czy coś -bo to już auto z 2001 (tylko v6, z gps i kartami),
ciekawe czy jak przyjdzie nowe to mu dorówna :)

avantime z dziwactw - tylko droższe jest, i lepiej zostawić
dla kolekcjonerów, niż dobijać :)

pozdrawiam.

Data: 2009-09-20 23:39:34
Autor: Michał
> [...]

-w bmw6 tak
-cadillac - rdza go nie zje (zjadła) ?
-dodatkwo audi a8 4.2 quattro (tylko czy to bezpieczne auto?)

aha zauważyłem w uzasadionych przypdakach dziesiąt kpln (to jest to czego
ja nie robiłem :) ), na dziesiąt odpowiedź jest jedna, to:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9946874

prawie goły VW pheton :)

pozdrawiam!

Data: 2009-09-21 00:04:17
Autor: Michał
> [...]

aha zauważyłem w uzasadionych przypdakach dziesiąt kpln (to jest to czego
ja nie robiłem :) ), na dziesiąt odpowiedź jest jedna, to:

nie dobra jak już proponuje pogrzany pomysł kupienia phaetona na 3..4 mieś
(bo stary lexus ls czy safrane czy e38 czy coś to jest oczywiście normalne)

reklamy!!!

reklama 1(normalna):
http://www.youtube.com/watch?v=pdtUaET8bqU

reklama 2 (uwaga - "profilowana" dla specyficznego odborcy ;) ):
http://www.youtube.com/watch?v=z4d1lP10zHY

dodam że tak pojedzie każde z wymienionych aut, tylko czasmi jak się zrobi
błąd to wygląda to tak: http://www.allegro.pl/item706460227_renault_safrane_po_katastrofie.html
drzewołamacz :)

Pozdrawiam!

Data: 2009-09-21 08:49:28
Autor: Tom
[...]

Oooo.....
Avantime jest ciekawy. Vel Satis również, ale zdecydowanie mniej od Avantime.
Czy wiesz coś o silnikach.

Bo gdzieś zauważyłem (ale tylko jeden) - 3.5 V6. Najwięcej 3.0 dci. Wolałbym benzynę, ale jak się sprawuje ten 3 litrowy dci?

Jeździłeś Avantimem / Vel Satisem?

T.

Data: 2009-09-21 14:42:56
Autor: Tom
[...]

Ratunku.

Przejrzałem wszystkie Wasz rekomendacje. Faktycznie - Camaro jest fajny, Firebird też OK.

Sytuacja zmienia się bardzo dynamicznie.  Muszę mieć wybrany konkretny samochód do środy maks, bo od piątku nie będę miał czym jeździć :-(

Najgorsze jest to, że nie za bardzo mam czas jeździć poza Poznań (jestem z Poznania). Ale jutro udaję się do Leszna obejrzeć VelSatisa.

APEL: VelSatis jest poprawny, ale brakuję mu tego "czegoś". Może ktoś zna / wie / widział coś w Poznaniu + 30 km wokół auta z tym "czymś"?
Zanim wrócę tym VelSatisem....
HELP!

Pozdrawiam,

Tomek

Data: 2009-09-23 19:11:29
Autor: Michał
Nietypowe pytanie o nietypowy samochód
Oooo.....
Avantime jest ciekawy. Vel Satis również, ale zdecydowanie mniej od
Avantime.
Czy wiesz coś o silnikach.

3.0 z safrane ph2 renault - nie znam :(, bo to ten 24v (od 1999) nie 12v
i 2.0t chyba espace, vel ssatis może laguna - ale tez nie znam.

Światła i elementów dużo z safrane jeszcze, kostrukcja gdzieś tak miała
być gotowa na 1999, ale sie nie wyrobili - vel satis jest dużo nowszym rozwiązaniem.

Bo gdzieś zauważyłem (ale tylko jeden) - 3.5 V6. Najwięcej 3.0 dci.
Wolałbym
benzynę, ale jak się sprawuje ten 3 litrowy dci?

3.0 dci psuje się strasznie (tz. trzeba wymieniac w całości :), było kiedyś o detalach - już nie pamiętam), ale na 4 mies chyba starzcy :), zaminili go
w 2006 - face filting, ale cena nie ta.

Jeździłeś Avantimem / Vel Satisem?

no tu jest problem że nim nie ruszyłem :), nie zebrałem się żeby go kupić
(wtedy bym pojeźdizł z trzema 3.5l :) ) jak ostatnio wymieniałem auto
to niestety nie było w okolicy senownej niczego >>>bardzo tanio<<<.

Objerzałem jednego - sprawdziłem jakie są możliwości z ceną i odpuściłem.

co do jazdy to zakładam następce safrene - czyli rewelacyjnie, choć zaczynam się bać słabych modeli wyposarzeniowo, bo w safrane ph2 alize
zrobili dramat - a w vel satisie, to chyba są 2 grubości szyb, rózne wyciszenia itp... (choć i tak mam wrażenie że w safrane też, kiedyś
może pomierze :) )

fotele sa chyba tylko w 2 wersjach, lusterka kierownica itp.. powinno
siedzieć w karcie (safrane miał guziki i 3 wersje fotela).

welur francuski jest ok.

http://img2.netcarshow.com/Renault-Vel_Satis_2005_1024x768_wallpaper_14.jpg

środek może być genialny (ph1 nie będzie miało tych chromów tylko).

golas tz wersja 2.0d :) ale z navi:
http://www.youtube.com/watch?v=7f8q2Zor8qM

tylko tu może być głośno w środku.

Ok więcej nie podpowiem, ktoś tu na grupie ma vel satisa :)
a ja się zastanawiam nad vel satis albo phaeton jako nastepca, a co kupie
to sie okaże, chyba że coś tańszego jak mnie dalej hałas i silnik volvo w sarane2 będzie denrwował i kupie starego ls'a z 1998 czy coś takiego taniego.

Pozdrawiam.

--

Nietypowe pytanie o nietypowy samochód