Nietypowe pytanie o nietypowy samochód

Data: 2009-09-20 23:34:24
Autor: AA
Nietypowe pytanie o nietypowy samochód
No to sobie wykombinowałem - kupię jakiś mały samochód - byle jeździł, a potem oddam go gdziekolwiek, albo na złom.
..
..
..
Alfa Spider (ta "stara")
Nissan 300zx
Cadillac deville
Ford Mustang (albo lata 70-te, ewentualnie - 90-te)
Takie stare BMW serii o ile się nie mylę 6
BMW 850
Corvetta

Jakbys go oddawal po tych paru miesiacach, to daj znac. Podjade, nie bedziesz tracil duzo czasu, ja biore na siebie wszystkie formalnosci. Bierz 300zx-a. Jakbys trafil na DeLorean-a DMC-12 - bierz, ostatecznie Subaru SVX moze byc...

AA

Nietypowe pytanie o nietypowy samochód