Nietypowe pytanie o nietypowy samochód

Data: 2009-09-20 22:26:05
Autor: Michał
Nietypowe pytanie o nietypowy samochód
Proszę o głosy, opinie, sugestie, wskazówki na co zwrócić uwagę, itd.

przypomniało mi się moje kupowanie auta "na kryzys" ;)
a potem bardzo przyśpieszone jak w niedziele mi sie popsuł
i w poniedziałek musiałem kupić :)

ja zrobiłem tak - założenia: -cena do 10k (w porywach 12k)
-spalanie nieistotne (w sensownych granicach - do 20l)
-częsci i eksploatacja nieistotne bo ma zarobić max 40kkm (nie mam zamiariu nic dokładać, a tyle to dla auta niewiele)

praktyka, znalazłem:
-bmw 750 e38 L v12 1994 :) za cos koło 11k z tego co pamiętam
-lexusa ls 400 1994 - 9k, ale przetarganą miał tapicerke z 10 cm kreski, i jakieś ustreki - trzeba by go zostawić na 2 dni naprawiania
-safrane ph2 1997 alize - wszystko działający - 8k jak go znalazłem
merca sześćsety w140 nie znalazłem :(

kupiłem:
... tego safrane ph2 - za 5.65k

bo miałem poprzednie i byłem zadowolnoy, ale z tego nie jestem
(chodzi o wersje alize - UNIKAĆ!, z bajerów to "pełna elektryka" ale bez memory, klimatronik 2 strefy, jakeś tam absy ale bez trakcji esp !!!!!!
-ważne, bez gadającego kompa, bez xenonów i sprzyskiwaczy, bez 8 światełek w drzwiach, bez dobrego audio, bez navi, a ma fajne działające
sterwoanie radiem fabrycznym z pilota).
i z silnikem volvo - tez unikać - złom!!.

Ale generalnie pomijajać rozczarowania, to wszystko działa pod granicę francuską da się dojechać spokojnie w 9h (z krakowa)
w miarę wygodnie, już chcą odemnie to auto kupić (a ja je moze zaraz sprzedam).

zrobiłem o czasu zakupu około 7000km w oststnie 1.5 miesiąca
z rzeczy jakie zrobiłem:

-dolałem oleju - dzisiaj (osobiście :) ), tylko nie wiem co było
poprzednio wlane to wlałem półsyntetyk elfa :)

-klocki się kończyły to poszły do wymiany z tarczami (bardzo tanie są do tego modelu - chyba troszkę ponad 200zł), ale hamowanie z 200km/h
lepiej szło w droższych modelach - miał większe i lepsze tarcze i klocki.
-a i rurka od wody do lpg była stara poszła do wymiany - chyba 40zł

tyle :) jeździ, ma ubezpiecznie na ho ho i przegląd.
i jest czysty w środku, wszystko super :) a i zasmarowany woskiem którego mi sie nie chce zdrapywać.

spalanie około 17l/100 lpg (było założone).
mniej więcej od 14.5l/100 do 22l/100.

pozdrawiam.

--

Nietypowe pytanie o nietypowy samochód