Nietypowe (???) radio z time-shift

Data: 2015-06-09 21:29:00
Autor: Irokez
Nietypowe (???) radio z time-shift
W dniu 2015-06-09 o 19:55, Budzik pisze:
Czy istnieje radio tkore ma funkcje time shift?

Powiedzmy - słucham audycję i chciałbym nagrać dalszy jej ciąg:
- włączam pauze
- wyłączam samochód i ząłatwiam sprawe
- wracam, właczam auto, audycja cały czas w tle sie nagrywa
- odpauzowuje i słucham dalej.

Czy sa takie bajery? :)

Nie widziałem

20 lat temu miałem Blaupunkt London RDM169, on nagrywał informacje dla kierowców (nawet podczas słuchania CD) i mogłem sobie w dowolnej chwili je odsłuchać (do 4-ch ostatnich komunikatów).

--
Irokez

Nietypowe (???) radio z time-shift