Nietypowe warunki zaprezentowania kont AliorBanku.

Data: 2018-11-07 20:26:36
Autor: J.F.
Nietypowe warunki zaprezentowania kont AliorBanku.
Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5be1a14e$0$521$65785112@news.neostrada.pl...
Zadzwoniła do mnie konsultantka z Aliora i zapytała, czy może mi przedstawić ofertę kont? Zgodziłem się, ma taka pracę, niech mi przedstawi ofertę. A tu pani nagle chce ode mnie datę urodzenia! Takie podobno są procedury bankowe i ona musi się do nich stosować. Nie dała sobie wytłumaczyć, że coś jej się pozajączkowało, że do prezentowania zalet kont Alirowych nie potrzebuje znać wszystkich danych rozmówcy. Ale nic nie docierało, zakończyliśmy rozmowę.
Wydaje mi się, że coraz głupszych zatrudniają w bankowych centrach telefonicznych. A może się mylę, może faktycznie konta bankowe Alior ma teraz takie tajemnicze, że informować o nich można tylko zaufanych klientów? :D

Oczywiscie ze ci sie wydaje. Przeciez to nie pani w centrum decyduje, tylko jakis dyrektor z banku decyduje, ze tak ma byc.

I Alior nie jest wyjatkiem - Idea od lat tak dziala.
Dzwoni ktos z komorki i chce zeby mu podac rozne dane.

Zna ktos numer do prezesa ? Zadzwonie i wypytam :-)

J.

Nietypowe warunki zaprezentowania kont AliorBanku.