Nietypowy (?) imbus - gdzie szukać

Data: 2009-07-01 10:54:00
Autor: Artur Zabroński
Nietypowy (?) imbus - gdzie szukać
Witam,

dzisiaj jakiś złamas pod pracą wykręcił mi śruby trzymające set
pasażera do którego między innymi przykręcony jest tłumik. Poszukuję
nowych, a wyglądają tak:
http://img195.imageshack.us/img195/6278/imbus.jpg

Ktoś wie gdzie szukać identycznej śruby - najlepiej w Wawie.

Dzięki za pomoc.
--
Artur

Data: 2009-07-01 12:43:30
Autor: vivaldi vc volkslegion
On 1 Lip, 19:54, Artur Zabroński <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
[...]

witam. srubex na jana kazimierza . w-wa

pzdr vivaldi bmw k 100

Data: 2009-07-01 21:50:26
Autor: Monster
vivaldi vc volkslegion pisze:
[...]

jeszcze jest ASMET w alejach Jerozolimskich,jakoś chyba w Regułach,jak nie znajdziesz to dla tokarza raczej łatwa robota:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-07-01 20:39:33
Autor: Kuczu
Artur Zabroński pisze:
[...]

Fabory powinno miec. Widzialem takie kiedys w ich katalogu. Maja na stronie katalog w pdf.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-01 12:13:07
Autor: Artur Zabroński
On 1 Lip, 20:39, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Fabory powinno miec. Widzialem takie kiedys w ich katalogu. Maja na
stronie katalog w pdf.

Szukam, szukam i nie widze, pewnie źle szukam. Mógłbyś pomóc?

Wchodzę w katalog wg. sekcji (http://www.fabory.ogicom.pl/katalog/
szukaj4.htm), tam "Elementy z gniazdem sześciokątnym" i mam PDF-a z
dwoma stronami i nie mogę tam znaleźć nic podobnego do tej śruby,
jedynie coś zbliżonego to "FLAT CAP NUT" ale po odnalezieniu tej grupy
nie widzę nic o takich wymiarach ani łbie.

Dzięki.
--
Artur

Data: 2009-07-02 08:18:38
Autor: Kuczu
Artur Zabroński pisze:

[...]

Fakt, sruby te juz nie wystepuja w ich katalogu. Pozostaje Ci wiec serwis (kilkanascie pln) lub tokarz. To sruba typowa dla roznych marek, goscie z serwisu, jesli dobrze pogrzebia, to beda mieli pewnie pare uzywanych sztuk w wiaderku od stolem :)

Data: 2009-07-01 22:18:19
Autor: RobertB
Artur Zabroński pisze:

[...]

Jesli do moto to proponuję do serwisu i po n-rze ramy sprowadzą Ci każdą "duperelę".
Serwis Yamaha za śrubę do mocowania owiewki policzył 5 zł.(oryginał fabryczny).

Pzdr
rOBCIo
Niebieska FuJaRka

Data: 2009-07-02 08:19:34
Autor: Rafael
Artur Zabroński pisze:

dzisiaj jakiś złamas pod pracą wykręcił mi śruby trzymające set
pasażera do którego między innymi przykręcony jest tłumik. Poszukuję

To niekoniecznie złamas, możliwe że same się odkręciły bo stamtąd lubią się odkręcać szczególnie gdy nie użyto "loktajta" ...

--
Pozdro, Rafael
Szerszeń

Data: 2009-07-02 00:00:36
Autor: Artur Zabroński
On 2 Lip, 08:19, Rafael <rafal_mazurkiewicz@NOSPAM_gazeta.pl> wrote:

To niekoniecznie złamas, możliwe że same się odkręciły bo stamtąd lubią
się odkręcać szczególnie gdy nie użyto "loktajta" ...

Niestety nie, akurat w tym miejscu mieszkają pojeby którym przeszkadza
każdy zaparkowany pojazd. Samochody są regularnie traktowane jajkami,
gotowanymi kurczakami i nożem we wszystkie 4 opony.

--
Artur

Data: 2009-07-02 08:46:17
Autor: Kuczu
Rafael pisze:

To niekoniecznie złamas, możliwe że same się odkręciły bo stamtąd lubią się odkręcać szczególnie gdy nie użyto "loktajta" ...

Obie naraz ? Tak to tylko w Harleyu :)

Data: 2009-07-03 00:06:32
Autor: Artur Zabroński
[...]

Niestety nie znalazłem nigdzie takich śrub, czasu do jeżdżenia po
tokarzach nie mam więc zamówiłem w Kawasaki: 6 PLN/szt + 20 PLN opłata
logistyczna.

--
Artur

Nietypowy (?) imbus - gdzie szukać