Nietypowy (?) imbus - gdzie szukać

Data: 2009-07-01 20:39:33
Autor: Kuczu
Nietypowy (?) imbus - gdzie szukać
Artur Zabroński pisze:
Witam,

dzisiaj jakiś złamas pod pracą wykręcił mi śruby trzymające set
pasażera do którego między innymi przykręcony jest tłumik. Poszukuję
nowych, a wyglądają tak:
http://img195.imageshack.us/img195/6278/imbus.jpg

Ktoś wie gdzie szukać identycznej śruby - najlepiej w Wawie.

Fabory powinno miec. Widzialem takie kiedys w ich katalogu. Maja na stronie katalog w pdf.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-01 12:13:07
Autor: Artur Zabroński
On 1 Lip, 20:39, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Fabory powinno miec. Widzialem takie kiedys w ich katalogu. Maja na
stronie katalog w pdf.

Szukam, szukam i nie widze, pewnie źle szukam. Mógłbyś pomóc?

Wchodzę w katalog wg. sekcji (http://www.fabory.ogicom.pl/katalog/
szukaj4.htm), tam "Elementy z gniazdem sześciokątnym" i mam PDF-a z
dwoma stronami i nie mogę tam znaleźć nic podobnego do tej śruby,
jedynie coś zbliżonego to "FLAT CAP NUT" ale po odnalezieniu tej grupy
nie widzę nic o takich wymiarach ani łbie.

Dzięki.
--
Artur

Data: 2009-07-02 08:18:38
Autor: Kuczu
Artur Zabroński pisze:

[...]

Fakt, sruby te juz nie wystepuja w ich katalogu. Pozostaje Ci wiec serwis (kilkanascie pln) lub tokarz. To sruba typowa dla roznych marek, goscie z serwisu, jesli dobrze pogrzebia, to beda mieli pewnie pare uzywanych sztuk w wiaderku od stolem :)

Data: 2009-07-02 00:13:50
Autor: Artur Zabroński
On 2 Lip, 08:18, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

[...]

Dzięki :-)