Nietypowy mechanizm korbowy

Data: 2012-09-15 21:44:56
Autor: Lewis
Nietypowy mechanizm korbowy
Sprawa odległa od samochodów ale może tu wlasnie najszybciej mam szansę
na jakieś namiary.

Mam źródło energii o ruchu posuwisto-zwrotnym.

Ma ono wadę: amplituda ruchu jest zmienna.

A czy zmiana amplitudy jest cykliczna i zmienia się o stałą wartość?

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-09-15 22:12:27
Autor: Sebastian Biały
On 2012-09-15 21:44, Lewis wrote:
Ma ono wadę: amplituda ruchu jest zmienna.
A czy zmiana amplitudy jest cykliczna i zmienia się o stałą wartość?

Nie. Zmienia się plynnie, tylko wolno.

Data: 2012-09-15 22:46:07
Autor: Lewis
On 2012-09-15 21:44, Lewis wrote:
Ma ono wadę: amplituda ruchu jest zmienna.
A czy zmiana amplitudy jest cykliczna i zmienia się o stałą wartość?

Nie. Zmienia się plynnie, tylko wolno.

No to kiszka. Myślałem o układzie korbowym coś w stylu revetec, tylko o zmiennym "wzniosie"

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Nietypowy mechanizm korbowy