Data: 2012-09-15 23:52:01 | |
Autor: J.F. | |
Nietypowy mechanizm korbowy | |
Dnia Sat, 15 Sep 2012 21:36:52 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
Sprawa odległa od samochodów ale może tu wlasnie najszybciej mam szansę na jakieś namiary. NTG, tylko na pl.rec.szycie - zmienne amplitudy robi mechanizm w maszynie do szycia :-) podpowiem ze jest tam suwak, o obracanej szynie Ale ty zapewne potrzebujesz jakiegos ukladu automatycznego - i tu bym pomyslal nad jakas sprezyna laczaca. A moze po prostu pompa tlokowa i silnik hydrauliczny/pneumatyczny ? Szukam jakiegoś rozwiązania pozwalającego dynamicznie zmieniać długośc korby. Czy ktoś widział jakieś rozwiązanie tego typu w motoryzacji, lub Prawie ... przekladnia bezstopniowa (cvt) pasowa na stozkach - zmienia sie efektywna srednica kol. Dla ciebie tak wprost sie nie nadaje. J. |
|
Data: 2012-09-16 00:04:18 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Nietypowy mechanizm korbowy | |
On 2012-09-15 23:52, J.F. wrote:
NTG, tylko na pl.rec.szycie - zmienne amplitudy robi mechanizm w maszynie Widziałeś gdzieś zdjęcie :) ? Ale ty zapewne potrzebujesz jakiegos ukladu automatycznego - i tu bym To tez pasywne :) A moze po prostu pompa tlokowa i silnik hydrauliczny/pneumatyczny ? Za dużo stopni pośrednich to też problem. |
|
Data: 2012-09-16 08:04:43 | |
Autor: Maciek | |
Nietypowy mechanizm korbowy | |
Dnia Sun, 16 Sep 2012 00:04:18 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
A moze po prostu pompa tlokowa i silnik hydrauliczny/pneumatyczny ? Albo na zasadzie sprzezenia - stopien napelnienia cylindra albo cisnienie w cylindrze steruje cisnieniem w silowniku pelniacym role korbowodu. Ewentualnie sam cylinder moze byc korbowodem. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|