Nietypowy... problem Radeon vs.GeForce

Data: 2009-07-27 16:33:03
Autor: STranger
Nietypowy... problem Radeon vs.GeForce
Jan pisze:
Witam serdecznie. Mam następujący kłopot i proszę o wskazówki czy da
się go ugryźć, czy też mam zmienić kartę na Radeonika.
Miałem Radeona X300 i miał on bardzo wygodne, klawisze dostępu-skróty
i ALT+F5 przełączało mi na TV on, LCD off, zaś ALT+F6 z powrotem mi
przełączało czyli TV off LCD on. (sam sobie to ustawiłem)
Niestety, zakupiłem niedawno GeForca 8600 GT Sonic+
Pobrałem nowe sterowniki lecz niestety nie mają one takiej
funkcjonalności jak do Radeona

Cóż.. zamienił stryjek siekierkę na kijek! ;)
Zawsze kupuję karty na GPU firmy ATI ze względu m.in. na większą od nvidii funkcjonalność oprogramowania i wsparcie w razie ewentualnych problemów.

STranger

Data: 2009-07-27 13:22:18
Autor: Jan
On 27 Lip, 16:33, STranger <p...@naberdyczow.ue> wrote:
Jan pisze:

> [...]

Zawsze kupuję karty na GPU firmy ATI ze względu m.in. na większą od
nvidii funkcjonalność oprogramowania i wsparcie w razie ewentualnych

STrangerhttp://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2515435

@STranger
cóż, no zamieniłem ale karta jest na gwarancji, kupiona na allegro
jako używana i spokojnie mogę ją chyba puścić, jeśli NIC z nią nie da
się zrobić...

Btw. mam pytanie: da się na Radeonie zrobić tak: film DVD poprzez
CyberLink PowerDVD idzie na TV, a pulpit windowsa XP jest wyświetlany
na monitorze LCD?

Data: 2009-07-27 22:53:42
Autor: Leszek K.

Jan pisze:

[...]

Oczywiście. Przeciągasz okno PDVD na ekran TV, robisz podwójny klik i
gotowe. Albo inaczej. Zamiast drugiego ekranu klonowanie, włączasz
theatermode, odpalasz pdvd gdziekolwiek, na tv robi się z automatu pełny
ekran, a na monitorze minimalizujesz.

Nietypowy... problem Radeon vs.GeForce