Nietypowy problem z dyskiem

Data: 2009-11-09 13:44:52
Autor: Tomasz Wójtowicz
Nietypowy problem z dyskiem
Witam,

chciałbym skonsultować następującą sprawę. Otóż mam dysk 1000GB (Seagate
seria 12).

Chciałem zamienić flagę aktywności pomiędzy dwoma partycjami i toporny
programik, którym to zrobiłem, "powiększył" mi dysk do 1433 GB.

Z tego powodu Menedżer Dysków w WinXP wyświetla mi teraz między dwiema
partycjami nieistniejący obszar, który on oznacza jako unallocated.

Wiem, że nie mogę teraz nic ruszać z partycjami, bo wszystko się wywali
i stracę dane.

Dlatego moje pytanie brzmi - w jaki sposób mogę z powrotem przywrócić
prawidłowy rozmiar dysku?

--
Z góry dziękuję za pomoc,

Tomasz Wójtowicz