Nietypowy sposób uruchamiania się komputera

Data: 2009-04-27 19:36:18
Autor: Jacek
Nietypowy sposób uruchamiania się komputera
W jednym z komputerów zauważyłem dziwny objaw. Otóż komputer ten startuje
bezpośrednio po włożeniu kabla zasilającego do gniazda (bez użycia przycisku
na obudowie). Co może być powodem takiego zachowania ?

Masz pewnie ustawioną w biosie opcję: uruchom automatycznie po zaniku prądu.

Pzdr
Jacek

Data: 2009-04-27 20:06:13
Autor: qwerty
Użytkownik "Jacek" <jacek.malik@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:49f5ed1d$1@news.home.net.pl...
Masz pewnie ustawioną w biosie opcję: uruchom automatycznie po zaniku prądu.

To musi być jakieś perpetuum mobile. Nie ma chyba żadnego komputera działającego bez napięcia. Miało być po powrocie napięcia.

Data: 2009-04-27 20:07:22
Autor: Jacek

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gt4s70$c5i$1achot.icm.edu.pl...
[...]

:-) no tak...

Pzdr
Jacek

Data: 2009-04-29 20:30:06
Autor: Yakhub
Nietypowy sposób uruchamiania się komputera
W liście datowanym 27 kwietnia 2009 (20:06:13) napisano:

[...]

"Komputery zazwyczaj działają lepiej, jak się je podłączy do prądu"...

 Yakhub
Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

Nietypowy sposób uruchamiania się komputera