Nietypowy sposób uruchamiania się komputera

Data: 2009-04-27 19:44:47
Autor: CeZ__134
Nietypowy sposób uruchamiania się komputera

W jednym z komputerów zauważyłem dziwny objaw. Otóż komputer ten startuje
bezpośrednio po włożeniu kabla zasilającego do gniazda (bez użycia
przycisku
na obudowie). Co może być powodem takiego zachowania ?

To i ja sie podepne pod temat;
Mam starego leciwego della L400-beznapedowiec,przy starcie systemu,zeby
zaladowac system,musze od razu po wlaczeniu komputera wcisnac F 12 i recznie
ustawic z jakiego zrodla ma byc botowany system..wiec..skad taka przypadlosc
?( niestety w biosie nie moge tego zmienic)jakies pomysly zeby ta
dolegliwosc naprawic ?

CeZ__134

Data: 2009-04-27 20:07:19
Autor: qwerty
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gt4qsf$n4d$1@news.onet.pl...
[...]

Dlaczego w biosie nie możesz zmienić? Nie znasz kombinacji, nie zapamiętuje ustawień? Jak w biosie nie przestawisz, to raczej marne szanse.

Data: 2009-04-28 10:07:03
Autor: CeZ__134
> [...]

zapamiętuje
ustawień? Jak w biosie nie przestawisz, to raczej marne szanse.

W biosie ,w zakladce boot widze 4 napedy skad moge ustawic botowanie
systemu,jednakze owe pola sa nieaktywne ...

CeZ__134

Nietypowy sposób uruchamiania się komputera