Data: 2015-11-16 23:53:38 | |
Autor: Radek D | |
Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ? | |
"Opiekuję" się dwoma telefonami na kartę starszych osób.
Telefony używane sporadycznie - ale jednak potrzebne. W obu telefonach po blokowane wszystkie SMS premium, roamingi, usługi dodatkowe jednak 2-3 razy do roku powtarza się ten sam scenariusz - operator bez jakiejkolwiek chęci i zgody użytkownika aktywuje usługi subskrypcyjne - choć zablokowane są wszystkie komunikaty i telefony od operatora. Po kilku miesiącach użytkownik widzi, że pieniądze znikają z konta - wtedy trzeba odkręcać aktywowanie usługi, a to jednak sporo kombinacji wymaga. Czy da się jakoś wpłynąć na operator (T-Mobile) by nie robił takich przekrętów ? Ostatnio włączyli pakiet internetowy na Nokii 3310. Dzisiejszym hitem jest natomiast pobranie pieniędzy z konta za za automatyczne przedłużenie jego aktywności. Nie da się tego odkręcić z poziomu telefonu gdyż tej usługi nie można aktywować w posiadanej taryfie. |
|
Data: 2015-11-17 00:03:51 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ? | |
W dniu 16-11-15 o 23:53, Radek D pisze:
Czy da się jakoś wpłynąć na operator (T-Mobile) by nie robił takich Tak, jak to przedstawiasz, to wygląda to po prostu na przestępstwo. |
|
Data: 2015-11-17 09:06:49 | |
Autor: Stokrotka | |
Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ? | |
Dzwonisz do operatora, do biura obsługi klienta i prosisz by zmienili ustawienia. Działa na krutko, w każdym razie czyści ze stałego pobierania jakiejś opłaty, abonamento.podobnej. Na nowe zdecydowanie nie działa. Ale jak nie odpowiesz, nie ma problema. Musisz tylko być cierpliwym, bo odbierają telefon nawet po 30 min i więcej. -- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/ |
|
Data: 2015-11-17 11:13:00 | |
Autor: m | |
Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowyc h - co robić ? | |
W dniu 16.11.2015 o 23:53, Radek D pisze:
"Opiekuję" się dwoma telefonami na kartę starszych osób. Tak. Zmienić operatora. p. m. |
|
Data: 2015-11-17 12:10:48 | |
Autor: J.F. | |
Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robić ? | |
Użytkownik "Radek D" napisał w wiadomości
"Opiekuję" się dwoma telefonami na kartę starszych osób.-> operator bez jakiejkolwiek chęci i zgody użytkownika aktywuje usługi subskrypcyjne - choć zablokowane Powinna byc explicite blokada subskrypcji czy jak oni to nazywaja - platnosci MT (mobile terminated). Po kilku miesiącach Reklamacje pisz i niech oni odkrecaja :-) Czy da się jakoś wpłynąć na operator (T-Mobile) by nie robił takich Poza reklamacja i powiadomieniem UKE/UOKiK ... moze czas zmienic operatora, skoro takie numery robi :-) Ostatnio włączyli pakiet internetowy na Nokii 3310. A nie bylo jakiejs promocji doladowania ? Mam podobna sytuacje i takich numerow Demobil mi nie robi, ale nazbieralo mu sie innych wad, i sie chyba rozstaniemy ... Dzisiejszym hitem jest natomiast pobranie pieniędzy z konta za za automatyczne przedłużenie jego aktywności. Nie da się tego odkręcić z poziomu telefonu gdyż tej usługi nie można aktywować w posiadanej taryfie. Sie przejmujesz - dla Ciebie chwila na napisanie reklamacji, a oni niech sobie wyjasniaja. Jak wyjasnianie bedzie za duzo kosztowac, to przestana :-) J. |
|
Data: 2015-11-17 19:36:02 | |
Autor: zbronson | |
Nieuczciwe praktyki operatorów komórkowych - co robiæ ? | |
On Monday, November 16, 2015 at 5:54:23 PM UTC-5, Radek D wrote:
"Opiekujê" siê dwoma telefonami na kartê starszych osób. Co to jest karta starszych osób? Slon |