Nieuczciwy adwokat problem

Data: 2009-05-09 10:00:47
Autor: mareK
Nieuczciwy adwokat problem
Witam

Mam taki problem, w 2001r przed wyjazdem za granice, zleciłem adwokatowi w moim imieniu wytoczenie sprawy o odzyskanie 18000zł, od osoby cywilnej.
W kraju bywałem z rzadka i na krótko.
W czasie pobytów kontaktowałem sie z adwokatem, który twierdził, że sprawa jest trudna i ciagle w toku.
Obecnie wróciłem do Polski na stałe.
Okazało sie, ze mój adwokat, stracił w ubiegłym roku, prawo wykonywania zawodu podobno ze wzgledów zdrowotnych.
Z sądu z akt sprawy, z archiwum, dostałem dokumenty z których wynika, że adwokat już w 2001r zawarł ugodę z moim dłuznikiem i w moim imieniu, odebrał te 18000 zł.
Zadzwoniłem do niego z tą informacja, a on mówi , że jest chory, spraw juz nie prowadzi, dokumentów nie ma i nic nie pamięta i żeby go nie niepokoić.
Czy ktoś mógłby doradzic, co w takiej sytuacji można zrobić?

Pozdrawiam

Marek

Data: 2009-05-09 11:02:35
Autor: Songoku
Nieuczciwy adwokat problem
Wytoczyć sprawę o odzyskanie 18.000 złotych.

Data: 2009-05-09 12:53:17
Autor: ZbigT
Nieuczciwy adwokat problem
Ewidentne przywłaszczenie.