Nieuczciwy kurier

Data: 2010-09-02 22:43:40
Autor: Zygmunt
Nieuczciwy kurier
2) Z praktyki wiem, że niemożliwe jest by kurier pozostawił przesyłkę o takiej wartości nie otrzymując za nią zapłaty.

1.  Z praktyki w firmie: kurier zapomniał zainkasować ok 1,5 tyś

2. Z praktyki prywatnej, kupując kiedyś samochód gotówką w salonie - płacąc w
kasie pani wydałą mi wszystkie kwity i życzyła miłego dnia - zapomniała jedynie
zainkasować kilkadziesiąt tysięcy złotych!  - wiem to sie w praktyce nie zdarza -
dopowiem że przypomniałem pani i była cała szczęśliwa!.

Nieuczciwy kurier