Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty

Data: 2012-11-26 17:27:01
Autor: Andrzej Lawa
Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
W dniu 26.11.2012 15:52, wireparcel@o2.pl pisze:
Witam,

Pozyczylem Panu X pewna kwote pieniedzy na pare dni,

1. naucz się zawijać wiersze
2. co było w umowie?

Data: 2012-11-26 08:40:41
Autor: wireparcel
Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
2. co by�o w umowie?

Nie było umowy pisemnej, tylko ustna, telefoniczne + rozmowy na facebooku.. Oczywiscie wszystko przelewem.

Data: 2012-11-26 17:51:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.11.2012 17:40, wireparcel@o2.pl pisze:
2. co by�o w umowie?

Nie było umowy pisemnej, tylko ustna, telefoniczne

Naucz się poprawnie pisać. Nie będę odpowiadał kaleczącym kodowanie i
formatowanie.

Data: 2012-11-26 09:01:00
Autor: wireparcel
Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
Naucz się poprawnie pisać. Nie będę odpowiadał kaleczącym kodowanie i

formatowanie.

Wybacz Malkontencie, korzystam z bramki telefonicznej.

Data: 2012-11-26 18:33:44
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.11.2012 18:01, wireparcel@o2.pl pisze:
Naucz się poprawnie pisać. Nie będę odpowiadał kaleczącym kodowanie i

formatowanie.

Wybacz Malkontencie, korzystam z bramki telefonicznej.

Nie mój problem.

I przez ciebie poniosłem straty, bo się zirytowałem i przegapiłem okazję
na biznes.

Data: 2012-11-26 09:53:44
Autor: wireparcel
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 18:33:45 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Nie mój problem.

I przez ciebie poniosłem straty, bo się zirytowałem i przegapiłem okazję

na biznes.

sue me, jak to mawiaja za bajorem ;]]]

Data: 2012-11-26 19:35:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.11.2012 18:53, wireparcel@o2.pl pisze:

Nie mój problem.

I przez ciebie poniosłem straty, bo się zirytowałem i przegapiłem okazję

na biznes.

sue me, jak to mawiaja za bajorem ;]]]

No to pozwij także tego swojego dłużnika. Masz dokładnie takie same
podstawy do tego swojego "odszkodowania".

Data: 2012-11-26 13:13:08
Autor: witek
Andrzej Lawa wrote:
[...]

wyslij mu rachunek od psychiatry do zapłaty.

Data: 2012-11-27 18:01:49
Autor: Gotfryd Smolik news
Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
On Mon, 26 Nov 2012, wireparcel@o2.pl wrote:

[...do Andrzeja...]
2. co by�o w umowie?

Nie było umowy pisemnej, tylko ustna, telefoniczne + rozmowy na facebooku. Oczywiscie wszystko przelewem.

  Rozumiem że przelew występuje w roli "stwierdzenia pismem"?
  Pytam, bo kiedyś spotkałem się z oporami co do takiego poglądu :)

pzdr, Gotfryd

Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty