Nieuczciwy serwis foto

Data: 2011-08-18 12:56:36
Autor: Kapsel
Nieuczciwy serwis foto
Thu, 18 Aug 2011 03:09:52 -0700 (PDT), Borki&Pepe napisał(a):

Zepsuł mi się aparat fotograficzny - znalazłam serwis, do którego
pocztą kurierską wysłałam zepsuty sprzęt, gdzie serwis wycenił mi
naprawę na 190zł

Jak nazywa się ten serwis?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-08-18 04:02:23
Autor: Borki&Pepe
Nieuczciwy serwis foto
On 18 Sie, 12:56, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Thu, 18 Aug 2011 03:09:52 -0700 (PDT), Borki&Pepe napisa (a):

> Zepsu mi si aparat fotograficzny - znalaz am serwis, do kt rego
> poczt kuriersk wys a am zepsuty sprz t, gdzie serwis wyceni mi
> napraw na 190z

Jak nazywa si ten serwis?

--
Kapsel
 http://kapselek.net

Serwis aparatów fotograficznych
ul. Smolna 40
00-375 Warszawa

Właśnie rozmawiałam z Panem i zaproponował mi abym odesłała aparat -
on mi wstawi stare części, zwróci 190zł i będzie po sprawie - czym
bardzo mnie rozbawił.

Nieuczciwy serwis foto