Nieuczciwy sprzedawca na Allegro

Data: 2009-07-09 19:17:04
Autor: Piobart
Nieuczciwy sprzedawca na Allegro
Witam
Mam pewnien problem, jakiś miesiąc temu znalazłem na Allegro części do mojego samochodu, miałem wypadek i potrzebowałem części blacharskich przodu. Wysłałem maila, a Pan zaraz do mnie zadzwonił i opowiedział o częściach, że są bezwypadkowe w stanie bardzo dobrym i wogóle są idealne. Zaproponował cenę 1500zł z przesyłką, zgodziłem się. Pan był na tyle miły, że zgodziłem sie, że kupie na Allegro tylko jeden błotnik a resztę ustalamy mailowo, źeby nie płacił dużych prowizji.
Dwa dni później dostałem części, odebrał je brat, zapłacił kurierowi, śpieszył się do pracy i nie zauważył, że brakuje dwóch lamp.
Następnego dnia zadzwoniłem do tego Pana i powiedział, że właśnie tego dnia wysłał tłumacząc się, że przeoczył.
Mijały dni i nic nie przychodziło......
Minął prawie miesiąc. W tym czasie wielokrotnie dzwoniłem do niego - nie odbierał. Pisałem maile - nie odpisywał. Wysłał w pewnym momencie smsa czy doszła paczka bo wysłał pocztą. Później nic nie dopisywał i wkońcu odpowiedział na mojego maila, w którym się już wkurzyłem i napisałem, że on mnie oszukuje, że wystawie mu negatyw i powiedziałem, że  jego firma jest nie poważna.
Obruszył się tym moim tekstem i wyśmiał mnie, że nie mogę za tamte części wystawić negatywa skoro kupiłem błotnik. Dopisał, że powinienem się cieszyć bo inni klienci dziękują mu bardzo za super części i on nie musiał mi wogóle tak tanio sprzedawać, że to części poszukiwane przez klientów. Napisał też, że jestem przewrażliwiony i uważam, że każdy chce mnie oszukać.
Zaproponował niby, że jeśli części nie dojdą do tego piątku to odda mi 100zł za brakujące części.

Niby nie było by w tym nic złego, gdyby nie fakt, że już nic nie pisał później a piątek jutro. Poprosiłem o skan nadania paczki.... cisza...... kompletny brak kontaktu. Za 100zł nie mam najmniejszych szans żeby gdziekolwiek kupić brakujące lampy, to wydatek co najmniej 160zł plus koszt przesyłki.
Gdyby tego było mało to części które przyszły i miały być takie super okazały si pordzewiałe a z błotników pospadały płaty po ok 30cm szpachli.  Mechanik mój się przeraził. Pan sprzedawca napisał na to przy okazji odpowiedzi na to co pisałem wyżej, że te części mają już 10 lat i co ja wymagam od używek? Pisał i mówił, że są w bardzo dobrym stanie a tak naprawdę są w stanie tragicznym. Na ich naprawę poszło tyle szpachli co poszło by na prostowanie starych moich powypadkowych. Były odpicowane, żeby nic nie było za mocno widać z zewnątrz.

Co mogę zrobić z takim sprzedawcą? Jak mogę odzyskać cokolwiek bo jakoś trudno mi wierzyć w to, że przyjdą te lapmy.
Chciałbym porównać z tym co mówili mi znajomi.

Pozdrawiam
Piotrek

Data: 2009-07-09 21:21:00
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Piobart" <piobartWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000cab.4a562610newsgate.onet.pl...
[...]

I to był błąd. jesli pozostaęł elementy były również wystawione na ALLEGRO, to przy okazji stałeś sie współsparwcą oszustwa na ich szkodę.

(...)
Co mogę zrobić z takim sprzedawcą? Jak mogę odzyskać cokolwiek bo jakoś
trudno  mi wierzyć w to, że przyjdą te lapmy.
Chciałbym porównać z tym co mówili mi znajomi.

A jak zamierzasz mu udowodnić, że kupiłeś te lampy? Bo to kluczowe dla sprawy. Facet powie, ze telefonicznie uzgodniliście, że lamp ma nie być.

Jeśli uzgadniano to drogą mailową, to można wydrukować źródła i złożyć zawiadomienie o przestępstwie wychodzac z załozenia, ze gość działała od razu ze z góry powziętym zamiarem niewysłania Ci tych lamp. Ale cienkie to.

Data: 2009-07-10 06:48:06
Autor: ZbigT

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h35gfu$r5r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Robert, mylisz pojęcia. Jakie oszustwo ? Przecież jak Kali ukraść krowę, to jest dobrze. Źle się dzieje jak Kalemu ukraść krowę. Pzdr.

Nieuczciwy sprzedawca na Allegro