Nieuczciwy sprzedawca na Allegro

Data: 2009-07-09 21:21:00
Autor: Robert Tomasik
Nieuczciwy sprzedawca na Allegro
Użytkownik "Piobart" <piobartWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000cab.4a562610newsgate.onet.pl...
Witam
Mam pewnien problem, jakiś miesiąc temu znalazłem na Allegro części do
mojego  samochodu, miałem wypadek i potrzebowałem części blacharskich
przodu. Wysłałem  maila, a Pan zaraz do mnie zadzwonił i opowiedział o
częściach, że są  bezwypadkowe w stanie bardzo dobrym i wogóle są
idealne. Zaproponował cenę  1500zł z przesyłką, zgodziłem się. Pan był
na tyle miły, że zgodziłem sie, że  kupie na Allegro tylko jeden błotnik
a resztę ustalamy mailowo, źeby nie płacił  dużych prowizji.

I to był błąd. jesli pozostaęł elementy były również wystawione na ALLEGRO, to przy okazji stałeś sie współsparwcą oszustwa na ich szkodę.

(...)
Co mogę zrobić z takim sprzedawcą? Jak mogę odzyskać cokolwiek bo jakoś
trudno  mi wierzyć w to, że przyjdą te lapmy.
Chciałbym porównać z tym co mówili mi znajomi.

A jak zamierzasz mu udowodnić, że kupiłeś te lampy? Bo to kluczowe dla sprawy. Facet powie, ze telefonicznie uzgodniliście, że lamp ma nie być.

Jeśli uzgadniano to drogą mailową, to można wydrukować źródła i złożyć zawiadomienie o przestępstwie wychodzac z załozenia, ze gość działała od razu ze z góry powziętym zamiarem niewysłania Ci tych lamp. Ale cienkie to.

Data: 2009-07-10 06:48:06
Autor: ZbigT

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h35gfu$r5r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Robert, mylisz pojęcia. Jakie oszustwo ? Przecież jak Kali ukraść krowę, to jest dobrze. Źle się dzieje jak Kalemu ukraść krowę. Pzdr.

Nieuczciwy sprzedawca na Allegro