Nieudacznik - czyli ca³y tusk

Data: 2011-12-03 23:11:52
Autor: pluton
Nieudacznik - czyli ca³y tusk

* Cytaty pochodz± z prasy z lat 1990-2005.

Masz cos moze z 1834-1836 ?

Nullification

Data: 2011-12-03 22:26:37
Autor: Obserwator
Nieudacznik - czyli ca³y tusk
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
> * Cytaty pochodz± z prasy z lat 1990-2005.

Masz cos moze z 1834-1836 ?
 po co ci ? i tak nie umiesz czytac:)

Data: 2011-12-03 23:48:13
Autor: pluton
Nieudacznik - czyli ca³y tusk

> Masz cos moze z 1834-1836 ?

po co ci ? i tak nie umiesz czytac:)

Pewnie nie wiesz, ale my tu w Polsce mamy takie rozne programy,
ktore potrafia odczytac na glos slowo pisane.

Nullification

Data: 2011-12-03 22:43:21
Autor: Obserwator
Nieudacznik - czyli ca³y tusk
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
Pewnie nie wiesz, ale my tu w Polsce mamy takie rozne programy,
ktore potrafia odczytac na glos slowo pisane.

kochanienki, ty piszesz chyba ze szpitala dla umyslowo chorych. Ten szpital
nie nazwywa sie na pewno Polska.

Popros pania doktor o inne kropelki i sie przespij:)

Data: 2011-12-04 00:02:23
Autor: pluton
> [...]

> ktore potrafia odczytac na glos slowo pisane.

kochanienki, ty piszesz chyba ze szpitala dla umyslowo chorych. Ten

Wiem, ze ci trudno uwierzyc, bo to brzmi jak bajka dla kogos, kto
do niedawna nie znal nawet elektrycznosci.

Nullification

Data: 2011-12-03 22:57:26
Autor: Obserwator
Nieudacznik - czyli ca³y tusk
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):

Wiem, ze ci trudno uwierzyc, bo to brzmi jak bajka dla kogos, kto
do niedawna nie znal nawet elektrycznosci.

dla mnie to nie jest zadna bajka, bo ja zawsze mialem prad. To dla ciebie widocznie ten *dobrobyt* ktory stworzono ci w tym szpitalu
wariatow, to wielkie szczescie i nie znajac innego, tak go zawziecie bronisz:)

Data: 2011-12-04 00:13:53
Autor: pluton
Nieudacznik - czyli ca³y tusk

dla mnie to nie jest zadna bajka, bo ja zawsze mialem prad.

No tak, synus pierwszego sekretarza republiki czukockiej...
Pewnie miales tez rowerek i buty ?

Nullification

Data: 2011-12-03 23:09:29
Autor: Obserwator
Nieudacznik - czyli ca³y tusk
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
No tak, synus pierwszego sekretarza republiki czukockiej...
Pewnie miales tez rowerek i buty ?

nie znam czukotki tak jak ty. Skad moge wiedziec, ze tam tylko synowie
sekretarzy mieli buty i rowerki? Ty chyba tego nie miales, dlatego teraz uwazasz, ze zyjesz w dobrobycie i
kochasz Tuska, jak wierna psina swego pana, za miske strawy:)

Data: 2011-12-04 00:25:49
Autor: pluton
> [...]
> Pewnie miales tez rowerek i buty ?

nie znam czukotki tak jak ty. Skad moge wiedziec, ze tam tylko synowie

Tak cie izolowali od rodakow, ze nie wiedziales, ze nie maja oni
butow ani rowerkow ?

Nullification

Nieudacznik - czyli ca³y tusk