Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Nieudana naprawa

Nieudana naprawa

Data: 2017-06-25 01:01:43
Autor: PiteR
Nieudana naprawa
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Jak podchodzicie do takich sytuacji.
Dałem do naprawy auto - normalnie jezdzace, majace 1-2 dziennie
niewielki problem z moca (pomagało ponowne odpalenie auta)
Podejrzewałem pompe w zbiorniku paliwa.
Pompa wymieniona przez mechaniora, auto od tego czasu nie odpala.
Mechanik szuka, szuka, sprawdza, nie znajduje, coś wymienia
zgodnie z tym co pokazuje komputer ale to nei pomaga i poddaje
się.

Może podejdź do tematu jak grubodupy król relaksu, który traktuje
samochody jak odkurzacz. Proszę pana ja płacę za efekt a nie za próby naprawy. Pompa w zbiorniku gupia ma zasilanie +12v i on nie potrafi zdiagnozować stabilności tego zasilania? To niech podłączy obcy akumulator na próbę.


Pompa wymieniona przez mechaniora, auto od tego czasu nie odpala.

no to zepsuł. Pompa kręci i auto nie odpala?


--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-06-25 10:00:36
Autor: Budzik
Nieudana naprawa
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

Pompa w zbiorniku gupia ma zasilanie +12v i on nie potrafi zdiagnozować stabilności tego zasilania? To niech podłączy obcy akumulator na próbę.


Pompa wymieniona przez mechaniora, auto od tego czasu nie odpala.

no to zepsuł. Pompa kręci i auto nie odpala?

Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy wysokiego cisnienia.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
Jan Jakub Rousseau

Data: 2017-06-25 14:40:39
Autor: Maciek
Nieudana naprawa
Dnia Sun, 25 Jun 2017 10:00:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy wysokiego cisnienia.

To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest problemem?


--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-06-25 18:00:34
Autor: Budzik
Nieudana naprawa
Użytkownik Maciek docktor@poczta.onet.pl ...

Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
wysokiego cisnienia.

To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
problemem?
Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
To nie to. --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr

Data: 2017-06-25 20:38:39
Autor: yabba
Nieudana naprawa
W dniu 2017-06-25 o 20:00, Budzik pisze:
Użytkownik Maciek docktor@poczta.onet.pl ...

Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
wysokiego cisnienia.

To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
problemem?

Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
To nie to.




Może wężyk z baku jest niedrożny?


yabba

Data: 2017-06-25 21:00:45
Autor: Budzik
Nieudana naprawa
Użytkownik yabba gkwiatkowski2_remove_it@gmail.com ...

Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
wysokiego cisnienia.

To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
problemem?

Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
To nie to.

Może wężyk z baku jest niedrożny?

Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
Filtr paliwa tez wymieniony.
Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy. Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.
Tym steruje ECU, stąd diagnoza ze z nim jest coś nie tak.

Pytanie skąd taki zbieg okolicznosci, ze wymiana pompy w baku sprawiła, ze nagle auto przestało działac...


--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

Data: 2017-06-25 23:06:53
Autor: PiteR
Nieudana naprawa
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Ciśniene z nowej pompy jest wystarczające? Mierzył manometrem?
Jest ynteligentna regulacja obrotów pompy w baku czy proste on off
+12v zawsze na full obrotów?

Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do
pompy.

której pompy?


Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.

Co się otwiera zbyt słabo?


Tym steruje ECU, stąd diagnoza ze z nim jest coś nie tak.

To niech zada obcy prąd na 100% otwarcia. Dowie się czy wyjście ECU zmiękło czy rezystancja obciążenia wzrosła.



Pytanie skąd taki zbieg okolicznosci, ze wymiana pompy w baku
sprawiła, ze nagle auto przestało działac...

Może stara dawała mniejsze ciśnienie to ECU wysterowywał poprawnie.
Nowa daje prawidłowe i zepsuty ECU przymyka.

Albo nowa jest złego typu i daje za duże ciśń i ECU przymyka.


--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-06-26 00:01:02
Autor: Budzik
Nieudana naprawa
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

Ciśniene z nowej pompy jest wystarczające? Mierzył manometrem?
Jest ynteligentna regulacja obrotów pompy w baku czy proste on off
+12v zawsze na full obrotów?

Wydaje mi się ze on/off.
Mierzył - jest 8 atm.
sprawdzalismy tez poprzednia pompe oraz jeszcze inna ktora dawała ok 4atm.'

Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do
pompy.

której pompy?

Pompy wysokiego cisnienia.

Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.

Co się otwiera zbyt słabo?

sterownik, zawór, regulator - jakkolwiek to nazwac

Tym steruje ECU, stąd diagnoza ze z nim jest coś nie tak.

To niech zada obcy prąd na 100% otwarcia. Dowie się czy wyjście ECU zmiękło czy rezystancja obciążenia wzrosła.

zapytam, czy probował - dzieki za podpowiedz

Pytanie skąd taki zbieg okolicznosci, ze wymiana pompy w baku
sprawiła, ze nagle auto przestało działac...

Może stara dawała mniejsze ciśnienie to ECU wysterowywał poprawnie.
Nowa daje prawidłowe i zepsuty ECU przymyka.

ok, ale wtedy przywrócenie starej pompy paliwa sprawiłoby ze wszystko wrociłoby do pierowtnego stanu.

Albo nowa jest złego typu i daje za duże ciśń i ECU przymyka.

Jest na pewno ok.
Zreszta probowalismy kilka. --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2017-06-26 11:23:12
Autor: J.F.
Nieudana naprawa
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...
Ciśniene z nowej pompy jest wystarczające? Mierzył manometrem?
Jest ynteligentna regulacja obrotów pompy w baku czy proste on off
+12v zawsze na full obrotów?

Wydaje mi się ze on/off.
Mierzył - jest 8 atm.
sprawdzalismy tez poprzednia pompe oraz jeszcze inna ktora dawała ok 4atm.'

To nie jest jakos za duzo ?
Wydaje mi sie, ze pompa mniejsze cisnienie daje ... ale to taka wiedza ogolna,  i bardziej z benzyniakow.

Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do
pompy.
której pompy?
Pompy wysokiego cisnienia.

Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.
Co się otwiera zbyt słabo?
sterownik, zawór, regulator - jakkolwiek to nazwac

Jest tam jakis regulator ?

Regulator mial sens przy wtryskiwaczach benzynowych, ale na wejsciu pompy w.c. ?

J.

Data: 2017-06-26 11:01:01
Autor: Budzik
Nieudana naprawa
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.
Co się otwiera zbyt słabo?
sterownik, zawór, regulator - jakkolwiek to nazwac

Jest tam jakis regulator ?

Regulator mial sens przy wtryskiwaczach benzynowych, ale na wejsciu pompy w.c. ?

No ponoc jest to jakis zawór ktory otwiera sie bardziej lub mniej w zaleznosci od podanego prądu.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
Wszyscy je widzą." - Konfucjusz

Data: 2017-06-27 09:40:20
Autor: yabba
Nieudana naprawa
W dniu 2017-06-25 o 23:00, Budzik pisze:
Użytkownik yabba gkwiatkowski2_remove_it@gmail.com ...

Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
wysokiego cisnienia.

To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
problemem?

Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
To nie to.

Może wężyk z baku jest niedrożny?

Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
Filtr paliwa tez wymieniony.
Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy. Idzie
za niski przez co otwiera sie zby słabo.

Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V (bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU jest w stanie podać tylko 500mA?

Tym steruje ECU, stąd diagnoza ze z nim jest coś nie tak.


Steruje bezpośrednio ze swojego wyjścia czy przez przekaźnik?

Pytanie skąd taki zbieg okolicznosci, ze wymiana pompy w baku sprawiła, ze
nagle auto przestało działac...

Może coś zwarł niechcący i uszkodził sterownik albo podczas manipulacji urwał się jakiś nadgnity kabel?

Kolega miał cyrki z prądem w Maximie (zapalał raz na 20 prób), bo poprzedni naprawiacz odłączył sobie beztrosko kabel do jednego z punktów masy.


yabba

Data: 2017-06-27 10:00:49
Autor: Budzik
Nieudana naprawa
Użytkownik yabba gkwiatkowski2_remove_it@gmail.com ...

Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
wysokiego cisnienia.

To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
problemem?

Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
To nie to.

Może wężyk z baku jest niedrożny?

Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
Filtr paliwa tez wymieniony.
Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.

Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
(bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
jest w stanie podać tylko 500mA?

W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on daje 3V i nie otweira.

Tym steruje ECU, stąd diagnoza ze z nim jest coś nie tak.


Steruje bezpośrednio ze swojego wyjścia czy przez przekaźnik?

Podobno bezposrednio.

Pytanie skąd taki zbieg okolicznosci, ze wymiana pompy w baku
sprawiła, ze nagle auto przestało działac...

Może coś zwarł niechcący i uszkodził sterownik albo podczas
manipulacji urwał się jakiś nadgnity kabel?

Kolega miał cyrki z prądem w Maximie (zapalał raz na 20 prób), bo poprzedni naprawiacz odłączył sobie beztrosko kabel do jednego z
punktów masy.

:)
Masy sa na pewno ok.
Tez miałem/mam takie skojarzenie, ze jedyne rozsadne wytłumaczenie to jakas przypadkowo zrobiona zwara.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

Data: 2017-06-27 17:38:05
Autor: spider
Nieudana naprawa
W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
Użytkownik yabba gkwiatkowski2_remove_it@gmail.com ...

Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
wysokiego cisnienia.

To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
problemem?

Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
To nie to.

Może wężyk z baku jest niedrożny?

Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
Filtr paliwa tez wymieniony.
Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.

Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
(bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
jest w stanie podać tylko 500mA?

W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on daje 3V
i nie otweira.

Kumaty elektryk/elektronik powinien potrafić to sprawdzić bez zamieniania ECU. Specyfikacja sygnałów elektrycznych sterowania pompy raczej nie jest jakąś tajną informacją i pewnie można ją gdzieś znaleźć, lub wyciągnąć od producenta. Sprawdzić potem miernikiem lub oscyloskopem co się tam na wejściu przy uruchamianiu pojawia pojawia i wszystko się wyjaśni.

Data: 2017-06-27 18:33:33
Autor: J.F.
Nieudana naprawa
Użytkownik "spider"  napisał w wiadomości grup
W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
Filtr paliwa tez wymieniony.
Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.

Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
(bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
jest w stanie podać tylko 500mA?

W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on daje 3V
i nie otweira.

Kumaty elektryk/elektronik powinien potrafić to sprawdzić bez zamieniania ECU. Specyfikacja sygnałów elektrycznych sterowania pompy raczej nie jest jakąś tajną informacją i pewnie można ją gdzieś znaleźć,

Niekoniecznie tak latwo, jak Ci sie wydaje.
A problem moze byc w calkiem innym miejscu - czujnik uszkodzony, i komputer mysli ze za duze cisnienie, albo wejscie w komputerze uszkodzone, albo jakis kabelek masy urwany ...

J.

Data: 2017-06-28 14:07:56
Autor: spider
Nieudana naprawa
W dniu 2017-06-27 o 18:33, J.F. pisze:
Użytkownik "spider"  napisał w wiadomości grup
W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
Filtr paliwa tez wymieniony.
Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.

Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
(bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
jest w stanie podać tylko 500mA?

W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on daje 3V
i nie otweira.

Kumaty elektryk/elektronik powinien potrafić to sprawdzić bez zamieniania ECU. Specyfikacja sygnałów elektrycznych sterowania pompy raczej nie jest jakąś tajną informacją i pewnie można ją gdzieś znaleźć,

Niekoniecznie tak latwo, jak Ci sie wydaje.
A problem moze byc w calkiem innym miejscu - czujnik uszkodzony, i komputer mysli ze za duze cisnienie, albo wejscie w komputerze uszkodzone, albo jakis kabelek masy urwany ...

Kable można łatwo sprawdzić, nawet miernikiem z supermarketu, czujnik z tego co kolega pisał był już wymieniany, ale pewnie też jego charakterystykę i sygnał elektryczny da się pewnie łatwo zbadać.
Trzeba tylko wiedzieć czego się spodziewać. No chyba że komunikacja komputer - czujniki, pompa, jest cyfrowa, w co wątpię.

Data: 2017-06-27 20:09:54
Autor: yabba
Nieudana naprawa
W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
Użytkownik yabba gkwiatkowski2_remove_it@gmail.com ...

Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
wysokiego cisnienia.

To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
problemem?

Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
To nie to.

Może wężyk z baku jest niedrożny?

Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
Filtr paliwa tez wymieniony.
Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.

Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
(bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
jest w stanie podać tylko 500mA?

W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on daje 3V
i nie otweira.


Czy te 3 V jest zawsze, nawet na kablu odłączonym od sterownika na wejściu pompy?

Tym steruje ECU, stąd diagnoza ze z nim jest coś nie tak.


Steruje bezpośrednio ze swojego wyjścia czy przez przekaźnik?

Podobno bezposrednio.

Pytanie skąd taki zbieg okolicznosci, ze wymiana pompy w baku
sprawiła, ze nagle auto przestało działac...

Może coś zwarł niechcący i uszkodził sterownik albo podczas
manipulacji urwał się jakiś nadgnity kabel?

Kolega miał cyrki z prądem w Maximie (zapalał raz na 20 prób), bo
poprzedni naprawiacz odłączył sobie beztrosko kabel do jednego z
punktów masy.

:)
Masy sa na pewno ok.
Tez miałem/mam takie skojarzenie, ze jedyne rozsadne wytłumaczenie to jakas
przypadkowo zrobiona zwara.


Z ciekawostek motoryzacyjno-elektrycznych, to mi się kiedyś trafiła Astra II z uszkodzonym wejściem masy w ECU. ECU "brało sobie" masę z wejścia podłączonego do świateł STOP. Efekt był taki, że silnik gasł po naciśnięciu hamulca. Jak wyjęło się żarówki od stopów, to silnik w ogóle nie dawał się uruchomić.


yabba

Data: 2017-06-27 18:39:19
Autor: Pszemol
Nieudana naprawa
yabba <gkwiatkowski2_remove_it@gmail.com> wrote:
Z ciekawostek motoryzacyjno-elektrycznych, to mi się kiedyś trafiła Astra II z uszkodzonym wejściem masy w ECU. ECU "brało sobie" masę z wejścia podłączonego do świateł STOP. Efekt był taki, że silnik gasł po naciśnięciu hamulca. Jak wyjęło się żarówki od stopów, to silnik w ogóle nie dawał się uruchomić.


Problemy z masą są zawsze najciekawsze do usuwania :-)

Data: 2017-06-27 21:00:47
Autor: Budzik
Nieudana naprawa
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Z ciekawostek motoryzacyjno-elektrycznych, to mi się kiedyś trafiła Astra II z uszkodzonym wejściem masy w ECU. ECU "brało sobie" masę z wejścia podłączonego do świateł STOP. Efekt był taki, że silnik gasł
po naciśnięciu hamulca. Jak wyjęło się żarówki od stopów, to silnik w
ogóle nie dawał się uruchomić.

Problemy z masą są zawsze najciekawsze do usuwania :-)

Dlatego mnie uczyli ze pierwsze co robisz to bierzesz kabel i podłaczasz mase bezposrednio na silnik.
Ale tutaj mechanior mowi ze wszystkie połaczenia i masy posprawdzał. --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nic na to nie można poradzić. To byłby
dobry tytuł do historii mojego życia."  Irwin Shaw

Data: 2017-06-27 21:01:18
Autor: Pszemol
Nieudana naprawa
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Z ciekawostek motoryzacyjno-elektrycznych, to mi się kiedyś trafiła Astra II z uszkodzonym wejściem masy w ECU. ECU "brało sobie" masę z wejścia podłączonego do świateł STOP. Efekt był taki, że silnik gasł
po naciśnięciu hamulca. Jak wyjęło się żarówki od stopów, to silnik w
ogóle nie dawał się uruchomić.

Problemy z masą są zawsze najciekawsze do usuwania :-)

Dlatego mnie uczyli ze pierwsze co robisz to bierzesz kabel i podłaczasz mase bezposrednio na silnik.

Opisz to dokładniej...
Co to znaczy "bierzesz kabel" - co łączysz z czym konkretnie?

Ale tutaj mechanior mowi ze wszystkie połaczenia i masy posprawdzał.

Może sprawdził ale nie tak jak trzeba?

Data: 2017-06-28 05:00:56
Autor: Budzik
Nieudana naprawa
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Dlatego mnie uczyli ze pierwsze co robisz to bierzesz kabel i
podłaczasz mase bezposrednio na silnik.

Opisz to dokładniej...
Co to znaczy "bierzesz kabel" - co łączysz z czym konkretnie?

Mase z aku z jakas metalowa czescia silnika.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
niż bogaci - to biedni."  Oscar Wilde

Data: 2017-06-28 14:21:21
Autor: Pszemol
Nieudana naprawa
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Dlatego mnie uczyli ze pierwsze co robisz to bierzesz kabel i
podłaczasz mase bezposrednio na silnik.

Opisz to dokładniej...
Co to znaczy "bierzesz kabel" - co łączysz z czym konkretnie?

Mase z aku z jakas metalowa czescia silnika.


No ale to "leczy" tylko problemy z jednym połączeniem, nie zdiagnozujesz w
ten sposób problemów z masą w wiązkach idących do ECU, do przełączników na
tablicy, masy idącej do zegarów czy nawet w wiązce do pompy paliwa gdzieś
daleko z tyłu, w baku, itp, itd.

Data: 2017-06-28 19:01:00
Autor: Budzik
Nieudana naprawa
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Dlatego mnie uczyli ze pierwsze co robisz to bierzesz kabel i
podłaczasz mase bezposrednio na silnik.

Opisz to dokładniej...
Co to znaczy "bierzesz kabel" - co łączysz z czym konkretnie?

Mase z aku z jakas metalowa czescia silnika.

No ale to "leczy" tylko problemy z jednym połączeniem, nie
zdiagnozujesz w ten sposób problemów z masą w wiązkach idących do ECU,
do przełączników na tablicy, masy idącej do zegarów czy nawet w wiązce
do pompy paliwa gdzieś daleko z tyłu, w baku, itp, itd.

Ok, ale mechanior mowił, ze posprawdzał wszystkie przejscia i masy. --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
No i proszę!

Data: 2017-06-28 21:09:20
Autor: cef
Nieudana naprawa
W dniu 2017-06-28 o 21:01, Budzik pisze:
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Dlatego mnie uczyli ze pierwsze co robisz to bierzesz kabel i
podłaczasz mase bezposrednio na silnik.

Opisz to dokładniej...
Co to znaczy "bierzesz kabel" - co łączysz z czym konkretnie?

Mase z aku z jakas metalowa czescia silnika.

No ale to "leczy" tylko problemy z jednym połączeniem, nie
zdiagnozujesz w ten sposób problemów z masą w wiązkach idących do ECU,
do przełączników na tablicy, masy idącej do zegarów czy nawet w wiązce
do pompy paliwa gdzieś daleko z tyłu, w baku, itp, itd.

Ok, ale mechanior mowił, ze posprawdzał wszystkie przejscia i masy.

A co ma powiedzieć? Przecież jakoś musi uzasadnić żądanie zapłaty.

Nieudana naprawa

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona