Nieudana naprawa

Data: 2017-06-26 22:51:28
Autor: re
Nieudana naprawa

Użytkownik "Budzik"

Jak podchodzicie do takich sytuacji.
Dałem do naprawy auto - normalnie jezdzace, majace 1-2 dziennie niewielki
problem z moca (pomagało ponowne odpalenie auta)
Podejrzewałem pompe w zbiorniku paliwa.
Pompa wymieniona przez mechaniora, auto od tego czasu nie odpala.
Mechanik szuka, szuka, sprawdza, nie znajduje, coś wymienia zgodnie z tym
co pokazuje komputer ale to nei pomaga i poddaje się.

Koszt wymienonej dodatkowo czesci: 500zł
Mechanik wyliczył sobie swoja prace na kolejne 500zł.

I tak sie zastanawiam co powinienem zrobić:
- zaprponować 500zł za czesci w ramach utrzymywania dobrych stosunków (to
nasz mechanik od lat)
- zapłacic 1000zł
- wysmiac go ze skoro tak podchodzi do tematu to ja nie płace nic
- dodatkowo obciazyc go kosztami naprawy w innym serwisie. :)

Co byście zrobili?
-- -
Logicznie rzecz biorąc należy wyznaczyć czas na naprawę lub doprowadzenie do stanu sprzed prób pod rygorem odstąpienia od umowy i obciążenia kosztami doprowadzenia do używalności. Ale oczywiście sprawa nie jest tak prosta.

P.S. Nadal nie wiem co jest zepsute, bo drugi mechanior tez szuka, szuka,
tez coś wymienił co nie pomogło az w koncu stwierdził ze to juz tylko moze
byc ECU.
W zwiazku z tym nie wiem czy to ze padło akurat po wymiane pompy to tylko
zbieg okolicznosci (w ktore nie wierze...) czy moze pierwszy mechanik po
prostu coś zepsuł...
-- -
A ta pompa działa ??? Bo nieraz nowe części nie działają.

Data: 2017-06-26 22:00:50
Autor: Budzik
Nieudana naprawa
Użytkownik re re@re.invalid ...

A ta pompa działa ??? Bo nieraz nowe części nie działają.

Działa, zresztą testowalismy 4 rózne :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Nieudana naprawa