Nieudana próba samobójcza ?

Data: 2017-10-04 03:21:54
Autor: przemek.jedrzejczak
Nieudana próba samobójcza ?
-- Ale chyba nie zaprzeczysz ¿e u¿ytkownik drogi by³by lepiej widoczny gdyby ¦WIECI£ zw³aszcza gdy porusza siê z prêdko¶ci± porównywaln± do samochodów?
A tu jeszcze by³o pod s³oñce.

Batman za dnia ? no nie przesadzajmy az tak zle nie bylo poza tym gdyby pojechal szerzej jak BMW to pewnie by go dojrzal :-)

-- Mam na osiedlu taki przejazd i to jeszcze z za p³ota. Dlaczego ja jako kierowca w tym momencie mam byæ bezbronny _prawnie_ w porównaniu z nieo¶wietlon± pêdz±c± z³ot± strza³±? :-)

bo zlota strzala wyladuje na cmentarzu a auto u blacharza :-)

Nieudana próba samobójcza ?