Nieudana próba samobójcza ?

Data: 2017-10-05 01:54:03
Autor: Rowerex
Nieudana próba samobójcza ?
W dniu ¶roda, 4 pa¼dziernika 2017 09:09:18 UTC+2 u¿ytkownik mmm napisa³:
https://kontakt24.tvn24.pl/zjezdzalem-ze-skrzyzowania-rower-pojawil-sie-nagle-zderzenie-w-warszawie,242664.html

https://goo.gl/veBKNA

W przerwie miêdzy obijaniem sobie mord na grupie rozwa¿my przypadek w którym rowerzysta i samochody poruszaj± siê w kierunkach jak na filmiku, ale nie ma DDR - czyli nie ma przejazdu i wszyscy jad± po jezdni.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-10-05 12:33:26
Autor: z
Nieudana próba samobójcza ?
W dniu 2017-10-05 o 10:54, Rowerex pisze:
W przerwie miêdzy obijaniem sobie mord na grupie rozwa¿my przypadek w którym
rowerzysta i samochody poruszaj± siê w kierunkach jak na filmiku, ale nie ma
DDR - czyli nie ma przejazdu i wszyscy jad± po jezdni.

A ja uparcie doda³bym rowerzy¶cie porz±dne ¶wiat³o do jazdy dziennej.
Wtedy mo¿emy podyskutowaæ :-)

Data: 2017-10-05 12:51:49
Autor: ñ
Nieudana próba samobójcza ?
Sprawd¼, czy w samochodzie by³y zapalone (lub sprawne).
Równie¿ to, czy by³ w³±czony kierunkowskaz.

-- -- -
A ja uparcie doda³bym rowerzy¶cie porz±dne ¶wiat³o do jazdy dziennej.

Data: 2017-10-05 13:08:21
Autor: z
Nieudana próba samobójcza ?
W dniu 2017-10-05 o 12:51, ñ pisze:
Sprawd¼, czy w samochodzie by³y zapalone (lub sprawne).
Równie¿ to, czy by³ w³±czony kierunkowskaz.

Sugerujesz kieruj±c siê ostatnio modnym symetryzmem ¿e kolumny samochodów nie da³o siê dostrzec i u¿yæ kilku szarych komórek do wyci±gniêcia wniosków? :-)

Data: 2017-10-05 23:45:12
Autor: ñ
Nieudana próba samobójcza ?
Nie rozumiesz, co to jest kolumna.

-- -- -
Sugerujesz kieruj±c siê ostatnio modnym symetryzmem ¿e kolumny samochodów nie da³o siê dostrzec

Data: 2017-10-07 08:40:24
Autor: cyklista
Nieudana próba samobójcza ?
z pisze:
Nie rozumiesz co to jest zachowaæ ostro¿no¶æ a o zasadzie ograniczonego
zaufania to ju¿ nie wspominaj±c :-)

i dobrze, ¿e nie wspominaj±c bo w przepisach taka nie istnieje

Data: 2017-10-07 13:29:56
Autor: z
Nieudana próba samobójcza ?
W dniu 2017-10-07 o 08:40, cyklista pisze:
i dobrze, ¿e nie wspominaj±c bo w przepisach taka nie istnieje

http://mojafirma.infor.pl/moto/kodeks-drogowy/bezpieczenstwo-ruchu-drogowego/305755,Art-4-zasada-ograniczonego-zaufania.html

Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajduj±ca siê na drodze maj± prawo liczyæ, ¿e inni uczestnicy tego ruchu przestrzegaj± przepisów ruchu drogowego, chyba ¿e okoliczno¶ci wskazuj± na mo¿liwo¶æ odmiennego ich zachowania.

Pewnie muszê oddaæ 30 letnie prawo jazy bo siê nie znam ;-)

Data: 2017-10-08 09:42:42
Autor: cyklista
Nieudana próba samobójcza ?
z pisze:
[...]

Tak by wypada³o bo w tym przepisie ja widzê zasadê zaufania "maja prawo liczyæ ¿e inni przestrzegaj± przepisów" a nie domy¶lnie jego braku.

a je¶li ju¿ okoliczno¶ci wskazuj± na co innego to ju¿ nie jest ograniczone zaufanie a unikanie kolizji jak widzê ¿e kto¶ pijany/na prochach/debil/mistrz kierownicy (niepotrzebne skre¶liæ)

Data: 2017-10-08 10:10:02
Autor: borsuk
Nieudana próba samobójcza ?
W dniu 2017-10-08 o 09:42, cyklista pisze:

a je¶li ju¿ okoliczno¶ci wskazuj± na co innego to ju¿ nie jest ograniczone zaufanie a unikanie kolizji jak widzê ¿e kto¶ pijany/na prochach/debil/mistrz kierownicy (niepotrzebne skre¶liæ)

Mnie wystarczy okoliczno¶æ, ¿e jestem w Polsce :)

Data: 2017-10-10 10:06:22
Autor: z
Nieudana próba samobójcza ?
[...]

Nie kombinuj. Przeczytaj ca³o¶æ i próbuj zrozumieæ. To siê mo¿e udaæ :-)

Nieudana próba samobójcza ?