Nieudana próba zamachu na Putina

Data: 2010-08-23 14:19:01
Autor: Anatol
Nieudana próba zamachu na Putina
"Samolot z Putinem na pokładzie miał planowo wylądować na lotnisku w Norylsku w Kraju Krasnojarskim, lecz z powodu nagłego pogorszenia się warunków meteorologicznych, maszynę skierowano na lotnisko zapasowe w mieście Chatanga"

http://wiadomosci.onet.pl/2213006,12,trudny_lot_putina_samolot_nie_zdolal_wyladowac,item.html

Anatol

Data: 2010-08-23 16:06:30
Autor: u2
W dniu 2010-08-23 14:19, Anatol pisze:
[...]

No zobacz, mieli jednak zapasowe lotnisko.

Data: 2010-08-23 07:20:12
Autor: zbig
On 23 Sie, 16:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> mieście Chatanga"

No zobacz, mieli jednak zapasowe lotnisko.

Wszyscy mają. Tylko , ze niemądrzy z niego nie korzystają.

Data: 2010-08-23 16:41:35
Autor: u2
W dniu 2010-08-23 16:20, zbig pisze:
On 23 Sie, 16:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Nie wszyscy mają. No i nie wszyscy korzystają nawet jeśli mają. I nie
oznacza to, że są niemądrzy lub samobójcy.

Data: 2010-08-23 16:55:19
Autor: CeSaR
Nieudana próba zamachu na Putina
No zobacz, mieli jednak zapasowe lotnisko.

A kto nie miał?

Data: 2010-08-23 16:56:59
Autor: u2
Nieudana prĂłba zamachu na Putina
W dniu 2010-08-23 16:55, CeSaR pisze:
No zobacz, mieli jednak zapasowe lotnisko.

A kto nie miaÂł?

Jak dotąd nie ustalono jakie były zapasowe lotniska z feralnego lotu 10
kwietnia.

Nie było Polaka ani w wieży kontrolnej w Smoleńsku, ani na rzekomych
zapasowych lotniskach.

Błąd goni błąd. I to były celowe błędy osób odpowiedzialnych za
bezpieczeństwo lotu.

Data: 2010-08-23 18:26:08
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c728c44$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kto nie ustalił? Wszem i wobec wiadomo,że w Mińsku i w Moskwie było zapasowe...

Nie było Polaka ani w wieży kontrolnej w Smoleńsku, ani na rzekomych
zapasowych lotniskach.

Polaka? A W Londynie, w Nowym Jorku jest?

Boszsz, co za idiota...

boukun

Data: 2010-08-23 17:27:08
Autor: mkarwan

http://patrz.pl/filmy/za-co-kochamy-rosje-tu-kryje-sie-odpowiedz

Data: 2010-08-23 20:56:42
Autor: jadrys
[...]

Szkoda że maszyny z naszym Prezydentem nie _skierowano_ na lotnisko zapasowe..

Data: 2010-08-24 00:05:40
Autor: Anatol

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4uga0$t5e$1news.onet.pl...

Szkoda że maszyny z naszym Prezydentem nie _skierowano_ na lotnisko zapasowe..

Taką możliwość miał Prezydent po poinformowaniu go o sytuacji - podjął jednak decyzję o podjęciu próby lądowania, a dowódcy sił powietrznych i pośrednio etatowej załodze dał do zrozumienia o bardzo negatywanych konsekwencjach w przypadku niepowodzenia.

Anatol

Data: 2010-08-24 08:52:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-24 00:05, Anatol pisze:

[...]

No nie wiem, na lotniskach cywilnych to obsługa lotniska decyduje o przyjęciach samolotów. Gdy nie ma warunków do lądowania to po prostu wstrzymują ruch. Nie jestem całkowicie pewny, ale myślę że na lotniskach wojskowych jest podobnie...

Data: 2010-08-24 10:20:21
Autor: Anatol

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4vq82$gbs$1news.onet.pl...

[...]

Co to znaczy wstrzymuje ruch ? Jeżeli jakiś samolot doleciał na docelowe lotnisko zgodnie  z planem  i zamierza lądować pomimo ostrzeżeń o aktualnych warunkach czy nawet braku zgody to przecież go nie zestrzelą :
http://lotniczapolska.pl/Lotnicze-pomylki-%E2%80%93-Boeing-na-Krzesinach,6563

W Smoleńsku kilkanaście minut przed Tu-154 próbował lądować rosyjski Ił-76, a 3 godz. wcześniej pomimo już trudnych warunków wylądował Jak-40.

Anatol

Data: 2010-08-24 14:13:18
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-24 10:20, Anatol pisze:

[...]

No po prostu nie daje pozwolenia na lądowanie, czy start. Jeszcze nie słyszałem żeby kiedykolwiek pilot wylądował wbrew poleceniom obsługi lotniska.  Mam tu na myśli sytuację gdy z jakiegoś powodu nie ma warunków do lądowania, a nie odmowę tylko z tego powodu ze to jest lotnisko wojskowe.

Tak wiem, istnieje wersja że to z tego "IŁA" został rozpylony nad lotniskiem środek do sztucznego wygenerowania mgły.

Data: 2010-08-24 14:44:52
Autor: CeSaR
[...]

Ale pilot swój rozum ma i jeśli nie jest pewny to może polecieć gdzie indziej. Ze stenogramów rozmów wynika, że rozważali lotniska zapasowe i sprawdzali stan paliwa.

Tak wiem, istnieje wersja że to z tego "IŁA" został rozpylony nad lotniskiem środek do sztucznego wygenerowania mgły.

No ale Ił nie wylądował ze względu na mgłę, którą niby sam miał wygenerować?

Data: 2010-08-24 21:12:37
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-24 14:44, CeSaR pisze:
[...]

Te stenogramy wcale nie muszą mówić prawdy.  I oczywiście że pilot ma swój rozum, ale ten rozum moze nie funkcjonować poprawnie gdy z jednej strony ma nad sobą rozwscieczinego generała, a z drugiaj zapewnienie z wieży kontrolnej o tym że jest na kursie i może lądować.

Tak wiem, istnieje wersja że to z tego "IŁA" został rozpylony nad
lotniskiem środek do sztucznego wygenerowania mgły.
No ale Ił nie wylądował ze względu na mgłę, którą niby sam miał wygenerować?

Rozpylił w powietrzu.. podobno 2 razy nadlatywał nad lotnisko.

Data: 2010-08-24 15:03:25
Autor: PaPi
Nieudana próba zamachu na Putina
No po prostu nie daje pozwolenia na lądowanie, czy start.

To jest lotnisko wojskowe.
Tutaj nie ma czegos takiego jak "zgoda" na ladowanie.

Data: 2010-08-24 21:12:29
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-24 15:03, PaPi pisze:
No po prostu nie daje pozwolenia na lądowanie, czy start.

To jest lotnisko wojskowe.
Tutaj nie ma czegos takiego jak "zgoda" na ladowanie.

No nie wiem.. Mieszkam w bezpośrednim sasiedztwie lotniska wojskowego. A nie widziałem (ani nie słyszałem)żeby w czasie mgły lądowały na nim samoloty.

a poza tym nie bardzo mi się chce wierzyć że to pilot decyduje czy mu wolno lądować..

Data: 2010-08-24 22:51:43
Autor: PaPi
Nieudana próba zamachu na Putina
No nie wiem.. Mieszkam w bezpośrednim sasiedztwie lotniska wojskowego. A
nie widziałem (ani nie słyszałem)żeby w czasie mgły lądowały na nim
samoloty.

I ten 10 kwietnia tez nie powinein ladowac.

a poza tym nie bardzo mi się chce wierzyć że to pilot decyduje czy mu
wolno lądować..

Decydowal zwierzchnik sil zbrojnych.

Data: 2010-08-24 00:21:30
Autor: Jaksa
Nieudana prĂłba zamachu na Putina
On Mon, 23 Aug 2010 14:19:01 +0200, Anatol <c355@usuntowp.pl> wrote:

"Samolot z Putinem na pokładzie miał planowo wylądować na lotnisku w  Norylsku w Kraju Krasnojarskim, lecz z powodu nagłego pogorszenia się  warunkĂłw meteorologicznych, maszynę skierowano na lotnisko zapasowe w  mieście Chatanga"

http://wiadomosci.onet.pl/2213006,12,trudny_lot_putina_samolot_nie_zdolal_wyladowac,item.html

Anatol

A jaki powod mialoby KGB by usunac swojego czlowieka?

No i gdzie ta zwyczajowa kgbowska dezinformacja, o wielokrotnych
probach podejscia do ladowania, sprzeczne informacje itp itd?

Jaksa

Nieudana próba zamachu na Putina