Nieudana prowokacja picu, piloci wracają do pułku.

Data: 2010-06-11 08:37:28
Autor: precz z gnomem
Nieudana prowokacja picu, piloci wracają do pułku.
Ośmiu z jedenastu pilotów 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego wycofało wypowiedzenia

Jak powiedział w Brukseli szef MON Bogdan Klich, w ten sposób wyrazili zaufanie do deklaracji złożonych przez niego, ministra Michała Boniego i rzecznika rządu Pawła Grasia - zapewniali, że nie są obecnie przygotowywane żadne zmiany w systemie emerytalnym oraz odpraw. To ta pogłoska spowodowała, że piloci, podobnie jak część kadry oficerskiej, postanowili złożyć wypowiedzenia. Piloci bali się też rozwiązania pułku po katastrofie w Smoleńsku. - Ja im obiecałem: Każdy z pilotów, każdy z pracowników technicznych, każdy i każda z pracowników cywilnych tego pułku ma moją gwarancję, że ich przyszłość będzie pod parasolem ochronnym ministra obrony narodowej bez względu na to, gdzie ich los rzuci - mówił Klich w Kwaterze Głównej NATO w Brukseli.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,7999531,Piloci_wracaja_do_pulku.html#ixzz0qWXVYiKs

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Nieudana prowokacja picu, piloci wracają do pułku.