Data: 2010-11-27 09:39:15 | |
Autor: Chichotek | |
Nieudane flashowanie BIOSu | |
Był 24 listopad (środa) gdy o godz. 11:26 *OMSON* napisał(a):
Porady dotyczące leczenia zbędne - sam wiem, że spieprzyłem Flashowanie pod windowsem w notebookach/netbookach to standard, nie rozumiem czemu płaczesz. Zadzwoń do Della i wyslij go na gwarancji jesli jeszcze jest. -- Pozdrawiam, Chichotek P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+, 2x Seagate 250/400GB, Topower P3 450W EZ, Zalman GS1000se, 21" Gateway, Razer DeathAdder+Destructor, Logitech UltraX Flat, Windows 7 Pro x64 |
|
Data: 2010-11-27 10:12:04 | |
Autor: RadoslawF | |
Nieudane flashowanie BIOSu | |
Dnia 2010-11-27 09:39, Użytkownik Chichotek napisał:
Porady dotyczące leczenia zbędne - sam wiem, że spieprzyłem I myślisz że gwarancja (jeśli jest) obejmuje ingerencję użytkownika w bios ? Naprawić naprawią ale wystawią rachunek za to. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-11-27 14:15:38 | |
Autor: Przemek | |
Nieudane flashowanie BIOSu | |
RadoslawF nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
I myślisz że gwarancja (jeśli jest) obejmuje ingerencję użytkownika Którego zapłaty bym odmówił, bo soft do aktualizacji biosu ma być debiloodporny. Przem |
|
Data: 2010-12-02 15:59:17 | |
Autor: OMSON | |
Nieudane flashowanie BIOSu | |
RadoslawF pisze:
I myślisz że gwarancja (jeśli jest) obejmuje ingerencję użytkownika Nie siej żarem bo grozi pożarem... :) Netbooka dzisiaj dostarczył kurier. Nikt nie wystawił rachunku... Pzdr, OMSON |