Nieudane flashowanie BIOSu

Data: 2010-11-27 09:39:15
Autor: Chichotek
Nieudane flashowanie BIOSu
Był 24 listopad (środa) gdy o godz. 11:26 *OMSON* napisał(a):

Porady dotyczące leczenia zbędne - sam wiem, że spieprzyłem
sprawę jak kretyn flashując pod Windows. Nie wiem co mnie
podkusiło... :/

Flashowanie pod windowsem w notebookach/netbookach to standard, nie rozumiem
czemu płaczesz. Zadzwoń do Della i wyslij go na gwarancji jesli jeszcze
jest.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2010-11-27 10:12:04
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-11-27 09:39, Użytkownik Chichotek napisał:

[...]

I myślisz że gwarancja (jeśli jest) obejmuje ingerencję użytkownika
w bios ? Naprawić naprawią ale wystawią rachunek za to.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-27 14:15:38
Autor: Przemek
Nieudane flashowanie BIOSu
RadoslawF nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
I myślisz że gwarancja (jeśli jest) obejmuje ingerencję użytkownika
w bios ? Naprawić naprawią ale wystawią rachunek za to.

Którego zapłaty bym odmówił, bo soft do aktualizacji biosu ma być debiloodporny.
Przem

Data: 2010-12-02 15:59:17
Autor: OMSON
RadoslawF pisze:

I myślisz że gwarancja (jeśli jest) obejmuje ingerencję użytkownika
w bios ? Naprawić naprawią ale wystawią rachunek za to.

Nie siej żarem bo grozi pożarem... :)
Netbooka dzisiaj dostarczył kurier. Nikt nie wystawił rachunku...

Pzdr, OMSON

Nieudane flashowanie BIOSu