Nieudzielenie pomocy medycznej

Data: 2010-06-23 16:37:18
Autor: Podopieczny
Nieudzielenie pomocy medycznej
Witam
W dniu 13 czerwca br. zgłosiłem się na izbę przyjęć Szpitala  do gabinetu zabiegowego o godz. 8.10 w celu udzielenia mi pomocy medycznej polegającej na podaniu zastrzyku, około godz. 8.45 zostałem poproszony do gabinetu zabiegowego gdzie podałem niezbędne dane potrzebne Pani pielęgniarce, przygotowałem ampułkę z zastrzykiem i w tym momęcie Pani pielęgniarka spytała o skierowanie, więc wyjaśniłem sytuację, że zastrzyki biorę od dnia 4 czerwca i skierowania nie mam przy sobie, ponieważ zostało ono w przychodni ?????. Wspomniałem również, że jestem wpisany do rejestry pacjentów, ponieważ w dniach 4 - 6 i 12 czerwca przychodziłem za zastrzyki do szpitala 2 razy dziennie. Wyjaśnienia moje Pani pielęgniarka jakby nie chciała słyszeć i odmówiła podania mi zastrzyku, co uczyniła bardzo wyrazistym gestem z uśmiechem na twarzy zamykając rejestr.

Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

Data: 2010-06-23 08:52:18
Autor: regen
Nieudzielenie pomocy medycznej
On 23 Cze, 16:37, "Podopieczny" <epo...@wp.pl> wrote:
Pani piel gniarka
spyta a o skierowanie, wi c wyja ni em sytuacj , e zastrzyki bior od dnia
4 czerwca i skierowania nie mam przy sobie, poniewa zosta o ono w
przychodni ?????. Wspomnia em r wnie , e jestem wpisany do rejestry
pacjent w, poniewa w dniach 4 - 6 i 12 czerwca przychodzi em za zastrzyki
do szpitala 2 razy dziennie. Wyja nienia moje Pani piel gniarka jakby nie
chcia a s ysze i odm wi a podania mi zastrzyku, co uczyni a bardzo
wyrazistym gestem z u miechem na twarzy zamykaj c rejestr.

Kochani porad cie co mog w takiej sytuacji zrobi ?

Pielegniarka nie ma prawa leczyc ludzi  w Polsce.  Proponuje w
przyszlosci miec ze soba zlecenie na wykonanie zastrzyku.  Jesli
sprawa jest pilna a zlecenie zezarl pies, mozesz poprosic o rozmowe z
lekarzem. Ten albo wystawi Ci zlecenie, albo skieruje do wlasciwego
lekarza.
Pozdrawiam-
regen

Data: 2010-06-23 16:38:06
Autor: Karino

Użytkownik "Podopieczny" <epok73@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c221ad9$0$2583$65785112news.neostrada.pl...

Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

Przyjąć właściwe stanowisko w trakcie przyszłych, potencjalnych dyskusji o biednej, niedofinansowanej służbie zdrowia w tym kraju.
Można jeszcze dać po ryju (ale to raczej chyba rezerwowane dla ojców z których dziecmi tak by postąpiono). Węcej nic.

Karino

Data: 2010-06-23 16:40:41
Autor: Liwiusz
Podopieczny pisze:

Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

   Idź do weterynarza, w sumie dlaczego masz być traktowany gorzej jak pies...

   I przestań wierzyć w "darmową powszechną służbę zdrowia".

--
Liwiusz

Data: 2010-06-23 18:30:30
Autor: Pa pa5merf
Órzytkownik "Liwiusz" napisał:
Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

Idź do weterynarza, w sumie dlaczego masz być traktowany
gorzej jak  pies...
I przestań wierzyć w "darmową powszechną służbę zdrowia". Liwiusz

jaka darmowa, nasza "darmowa" jest chyba najdroższa na śfiecie!:O(

Data: 2010-06-23 20:20:12
Autor: Jotte
Nieudzielenie pomocy medycznej
W wiadomości news:4c221ad9$0$2583$65785112news.neostrada.pl Podopieczny

Pielęgniarka postąpiła prawidłowo.

--
Jotte

Data: 2010-06-24 09:07:29
Autor: Podopieczny
Nieudzielenie pomocy medycznej

Pielęgniarka postąpiła prawidłowo.

-- Jotte

Możesz rozszerzyć swój wątek

Data: 2010-06-24 09:13:45
Autor: cyklista
Użytkownik Podopieczny napisał:
Pielęgniarka postąpiła prawidłowo.

--
Jotte

Możesz rozszerzyć swój wątek

co tutaj rozszerzać?

pielęgniarka bez zlecenia lekarza nie ma prawa podać żadnego zastrzyku

Data: 2010-06-24 10:14:08
Autor: Herald
Dnia Thu, 24 Jun 2010 09:13:45 +0200, cyklista napisał(a):

Pielęgniarka postąpiła prawidłowo.

Możesz rozszerzyć swój wątek

co tutaj rozszerzać?

pielęgniarka bez zlecenia lekarza nie ma prawa podać żadnego zastrzyku

Czyli nie dopełnienia obowiązków dopuścił się lekarz wystawiający receptę
na przedmiotowe zastrzyki, ponieważ nie wystawił tych
kilku/nastu/dziesięciu zleceń na wykonywanie zastrzyków przez pielęgniarki?
Czy ów lekarz nie naraził zdrowia a może i życia pacjenta przez swoje
zaniechanie?  :))))

Data: 2010-06-25 16:32:16
Autor: Agaton
W dniu 24-06-2010 10:14, Herald pisze:

[...]

Nie naraził. Pacjent nie wie co z nim zrobił.

Data: 2010-06-25 23:31:50
Autor: Animka
W dniu 2010-06-25 16:32, Agaton pisze:
> [...]
spytała o skierowanie, więc wyjaśniłem sytuację, że zastrzyki biorę od
dnia 4 czerwca i skierowania nie mam przy sobie, ponieważ zostało ono w

W której przychodni?
Zlecenie na wykonanie zastrzyków przynosi się ze sobą za każdym razem.
Na tej podstawie pielęgniarka w przychodni może zrobić zastrzyk i potem na tym zaświadczeniu wpisuje datę zastrzyku, podpisuje się i oddaje Ci to zlecenie...i tak za każdym razem.
Trzeba było iść do jakiejś koleżanki, czy znajomej która umie robić zastrzyki.

--
animka

Data: 2010-06-24 21:24:08
Autor: Jotte
Nieudzielenie pomocy medycznej
W wiadomości news:4c2302eb$0$2582$65785112news.neostrada.pl Podopieczny
<epok73@wp.pl> pisze:

Pielęgniarka postąpiła prawidłowo.
Możesz rozszerzyć swój wątek
Wiem.

--
Jotte

Data: 2010-06-24 10:54:27
Autor: szerszen

Użytkownik "Podopieczny" <epok73@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c221ad9$0$2583$65785112@news.neostrada.pl...

Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

nauczyc sie je robic samemu, to naprawde jest bardzo proste, z dozylnymi musialbys pocwiczyc, ale domiesniowe to na luzie

Data: 2010-06-25 15:19:06
Autor: qwerty
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvv6eo$8kf$1@news.task.gda.pl...
nauczyc sie je robic samemu, to naprawde jest bardzo proste, z dozylnymi musialbys pocwiczyc, ale domiesniowe to na luzie

Są zastrzyki, że musisz być pod opieką medyczną.

Data: 2010-06-25 15:39:32
Autor: szerszen

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i02abj$3ic$1@news.onet.pl...

Są zastrzyki, że musisz być pod opieką medyczną.

w tym wypadku raczej o takich nie mowimy

Data: 2010-06-25 15:44:00
Autor: Jotte
Nieudzielenie pomocy medycznej
W wiadomości news:i02bh7$vcj$1news.task.gda.pl szerszen
<szerszen@tlen.pl> pisze:

Są zastrzyki, że musisz być pod opieką medyczną.
w tym wypadku raczej o takich nie mowimy
A niby skąd wiesz? Uczysz się na jasnowidza?

--
Jotte

Data: 2010-06-24 22:57:46
Autor: Jackare
Nieudzielenie pomocy medycznej
Użytkownik "Podopieczny" <epok73@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c221ad9$0$2583

Kochani poradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić?

bulić bulić bulić bulić.............bulić bulić

Nieudzielenie pomocy medycznej