Nieumundurowani funkcjonariusze

Data: 2012-06-15 20:14:09
Autor: m4rkiz
Nieumundurowani funkcjonariusze
"Lukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> wrote in message news:915dcd3c-e3cf-4bcf-8746-c99b64f77ad5s9g2000vbg.googlegroups.com...
Pytanie odnosnie wczorajszych zdarzen. Na zdjeciach znow przewineli
sie ludzie w kominarkach, z teleskopowymi palkami, ktorzy
obezwladniaja ludzi i rzucaja ich na ziemie. W zasadzie niczym nie
roznia sie od innych uczestnikow zadymy, a kominiarki i palki poteguja
wrecz wrazenie ze sami sa zadymiarzami. I teraz co w sytuacji kiedy
taki kominiarz leci na mnie z palka, a ja chce sie bronic - biore cos
co mam pod reka i kasuje goscia - czy odpowiadam jak za napasc na
funkcjonariusza, czy to obrona konieczna? Jakie umocowanie prawne ma
facet w kominiarce bez zadnych oznaczen, dokonujacy pacyfikacji czy
zatrzyman? Przeciez nie bedzie sie legitymowal w ferworze wydarzen.

poszukaj moze co sie dzialo w sprawie kolesia na ktorego glowie
nieumundurowany policjant sobie noge uszkodzil, sprawa z 11 listopada,
filmy byly

Inna sprawa - czy policja moze uzywac metalowych palek teleskopowych?

zalezy od interpretacji, imho nie jezeli nie maja tego na wyposazeniu,
tak samo jak nie moga uzywac sztachet czy lancuchow poza naprawde
WYJATKOWYMI sytuacjami

Data: 2012-06-15 20:20:57
Autor: m4rkiz
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:jrg1ip$urr$1dont-email.me...
poszukaj moze co sie dzialo w sprawie kolesia na ktorego glowie
nieumundurowany policjant sobie noge uszkodzil, sprawa z 11 listopada,
filmy byly

http://www.youtube.com/watch?v=2WEpXNqia1I

to chyba wyczerpuje temat :D

Nieumundurowani funkcjonariusze