Nieuprzejmy sąsiad - jak sobie radzić?

Data: 2010-06-21 07:51:53
Autor: Jacek_P
Nieuprzejmy sąsiad - jak sobie radzić?
slawek7 napisal:
ochronną na czas remontu (od strony zewnętrznej oczywiści) i okazalo
sie że bardzo mu to przeszkadz bo ją sobie zerwał a przy okazji
drapiąc uszkodził je tzn. porysował.

Skąd wiesz, że on to zerwał. A jeżeli wiesz, że on uszkodził
i masz dowody to dlaczego sprawę pozostawiłeś bez dalszego ciągu?

Badzo nie podoba mi sie jego zachowanie w stosunku do mnie.
Nie chiałbym mieszkać w takim przekonaniu że ma obok wroga, ale też
nie moge sobie pozwolic na takie zachowanie w stosunku do mnie a
zwlaszcza próby narzucania mi swoich wizji przez niego.

Musisz stanowco i to już w tym momencie uciąć JAKIEKOLWIEK
próby dominacji. Facet ewidentnie dąży do podporządkowania ciebie.
Niestety, metody są brutalne i musisz na sucho przećwiczyć
ewentualne ripostę doposażoną w bluzgi. Tacy goście zazwyczaj
wycofują się, gdy spotkają silny opór.

Poradzicie mi jak mozna rozwiązać taki nzwijmy to konflikt? jakie Wy
macie doświadczenia ze swoimi sasiadami?

Pokazać stanowczość, nieustępliwość, niewyparzony język
i nauczyć gościa respektu dla twojej osoby. Innej drogi
wychowawczej dla takich 'samców alfa' nie ma.
Pamiętaj, że twoja pozycja jako mieszkańca jest DOKŁADNIE
TAKA SAMA jak tamtego gościa. Jak będzie po raz kolejny
wciskał kit o kolorystyce to w identycznych słowach poinformuj
go, że ty lubisz czarne kropki na różowym tle i zażądaj, aby
przemalował swoje drzwi, bo odczuwasz dyskomfort psychiczny.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-06-21 10:19:44
Autor: O.Salij
Nieuprzejmy sąsiad - jak sobie radzić?
go, że ty lubisz czarne kropki na różowym tle i zażądaj, aby
przemalował swoje drzwi, bo odczuwasz dyskomfort psychiczny.

to jest chamstwo:

http://www.youtube.com/watch?v=kSG64VE0cfU

Data: 2010-06-21 13:41:40
Autor: NieJorgnijSie