Nieuprzejmy s±siad - jak sobie radzić?

Data: 2010-06-21 08:38:49
Autor: zenek
Nieuprzejmy s±siad - jak sobie radzić?
Ja tez mam takich sasiadow a raczej sasiadke i do tego mieszkaja naprzeciwko zsypu.
Kilkanascie razy zwracala mi uwage i zonie ze za glosno wyrzucamy smieci albo nie gasimy swiatla. Numer popisowy to losowe podrzucanie przedmiotow ktore nie zjechaly do smietnika pod dzrzwi tego kogo im sie wydawalo ze sa wlasnoscia.

W koncu przebrala sie miarka jak naskoczyla na mojego 7 letniego syna dziecko wystraszone przybiega z koszem. Ja do baby a to do mnie z lapami
dostala z liscia i od tamtej pory nie widzialem jej na oczy.

obawiam sie ze w twoim przypadku bedzie podobnie albo facet wejdzie ci na glowe.

Nieuprzejmy s±siad - jak sobie radzić?