Nieustraszeni

Data: 2009-06-25 11:11:23
Autor: boukun
Nieustraszeni
jesteśmy dzisiaj symbolem
oporu przeciw narzuconej Polakom obcej, kapitalistycznej wladzy.

boukun

Data: 2009-06-25 11:13:49
Autor: Tzva Adonai
Nieustraszeni
jesteśmy dzisiaj symbolem
oporu przeciw narzuconej Polakom obcej, kapitalistycznej wladzy.

Ty jeszcze nie w kuchni?.. Dzieci lada chwila wrócą głodne ze szkoły...

Data: 2009-06-25 11:17:20
Autor: boukun
Nieustraszeni

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:67c0.000001ec.4a433fcdnewsgate.onet.pl...
jesteśmy dzisiaj symbolem
oporu przeciw narzuconej Polakom obcej, kapitalistycznej wladzy.

Ty jeszcze nie w kuchni?.. Dzieci lada chwila wrócą głodne ze szkoły...

Ja już pojadłem, córka jeszcze śpi, ma wakacje, synek używa w Reichu.

boukun

Data: 2009-06-25 11:32:14
Autor: Tzva Adonai
Nieustraszeni
synek używa w Reichu.

W jakim charakterze przebywa tam twoja żona?.. Sprzątaczka, opiekunka, służąca?..

Data: 2009-06-25 05:38:02
Autor: boukun
Nieustraszeni
On 25 Cze, 11:32, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> synek używa w Reichu.

W jakim charakterze przebywa tam twoja żona?.. Sprzątaczka, opiekunka, służąca?..

Nie baw się w Piotrusia, myślałem, że masz wysoki poziom intelektu.
Nie ma czegoś takiego jak zawód sprzątaczka. Prymitywne tłuki nazywają
tak konserwatora powierzchni płaskich.

boukun

Data: 2009-06-25 11:40:37
Autor: awe
Nieustraszeni

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:67c0.000001f0.4a43441enewsgate.onet.pl...
synek używa w Reichu.

W jakim charakterze przebywa tam twoja żona?.. Sprzątaczka, opiekunka, służąca?..
-- -- -- -- -- -- -- -- --
jest tak jak ty informatykiem ze znajomoscia 3 jezykow
awe

Data: 2009-06-25 11:39:01
Autor: Tzva Adonai
Nieustraszeni
jest tak jak ty informatykiem ze znajomoscia 3 jezykow

Trzema językami posługuję się biegle: niemieckim, angielskim i hebrajskim,
rosyjskiego obecnie się uczę, więc można powiedzieć, że znam już 4...

Data: 2009-06-25 11:40:55
Autor: Tzva Adonai
Nieustraszeni
Trzema językami posługuję się biegle: niemieckim, angielskim i hebrajskim,
rosyjskiego obecnie się uczę, więc można powiedzieć, że znam już 4...

Znam też japoński w stopniu komunikatywnym, więc właściwie 5...

Data: 2009-06-25 11:44:57
Autor: Tzva Adonai
Nieustraszeni
Znam też japoński w stopniu komunikatywnym, więc właściwie 5...

Oraz podstawy hiszpańskiego i francuskiego, ale tego nie liczę... Można by
jeszcze dodać łacinę, której uczyłem się przez 3 lata, więc ostatecznie można
powiedzieć, że znam 7 języków... Polski i niemiecki - natywne, hebrajski i
angielski - ekspert, japoński - zaawansowany, rosyjski - średniozaawansowany,
francuski i hiszpański - podstawy, łacina - zaawansowany...

Data: 2009-06-25 12:00:36
Autor: Vic
Nieustraszeni
Tzva Adonai wrote:
[...]

Zapomniales o serbsko-chorwackim

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 12:13:18
Autor: Tzva Adonai
Nieustraszeni
Zapomniales o serbsko-chorwackim

No i po co ta złośliwość?... Tobie ktoś broni się uczyć?... ;}

Data: 2009-06-25 12:27:55
Autor: Vic
Nieustraszeni
Tzva Adonai wrote:
No i po co ta złośliwość?... Tobie ktoś broni się uczyć?... ;}

Alez nikt nie bronil i ja sie uczylem. I nadal sie ucze.

Moje lekkie zniesmaczenie twoja wypowiedzia wynika nie z kompleksow czy zazdrosci, lecz z tego, ze mnie jakos tak niesmaczy megalomania...

BTW, gdy jakis miesiac temu dla jaj trawestowalem specjalnie dla kolegi Abc'a hymn "Gloria" i publicznie prosilem o ewentualne poprawienie odmiany rzeczownikow i przymiotnikow w mojej wypowiedzi, to jakos siedziales jak mysz pod miotla, zaawansowany lacinniku...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 12:37:55
Autor: Tzva Adonai
Nieustraszeni
[...]

Wybacz stary, ale nie monitoruję każdego twojego postu... Udzielam się głównie w
wątkach w których poruszany jest temat żydowski... ;}

Data: 2009-06-25 12:42:55
Autor: Polok_Prawdziwy
Nieustraszeni
> [...]

Wybacz stary, ale nie monitoruję każdego twojego postu... Udzielam się głównie w
wątkach w których poruszany jest temat żydowski... ;}

To powidz mi co łoznaco WIRAżKA...?

Data: 2009-06-25 16:09:24
Autor: awe
Nieustraszeni
A to super Jeshula przypomnialo mi sie ze mam pare problemow z tlumaczeniem krotkich zwrotow z laciny. Pozwolisz ze sprawdze Twoje umiejetnosci?
awe

Data: 2009-06-25 16:34:38
Autor: Tzva Adonai
Nieustraszeni
A to super Jeshula przypomnialo mi sie ze mam pare problemow z tlumaczeniem krotkich zwrotow z laciny. Pozwolisz ze sprawdze Twoje umiejetnosci?

Nie, nie pozwolę... Chyba, że zapłacisz za usługę... Inaczej wypad...

Data: 2009-06-25 23:24:39
Autor: awe
Nieustraszeni

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.0000004e.4a438afenewsgate.onet.pl...
A to super Jeshula przypomnialo mi sie ze mam pare problemow z tlumaczeniem
krotkich zwrotow z laciny. Pozwolisz ze sprawdze Twoje umiejetnosci?

Nie, nie pozwolę... Chyba, że zapłacisz za usługę... Inaczej wypad...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
no ale to pare zwrotow, pisze serio, w sumie proste. jak nie bedziesz wiedzial to ci podpowiem
awe

Data: 2009-06-25 23:27:51
Autor: raff
Nieustraszeni
A to super Jeshula przypomnialo mi sie ze mam pare problemow z tlumaczeniem
krotkich zwrotow z laciny. Pozwolisz ze sprawdze Twoje umiejetnosci?
Nie, nie pozwolę... Chyba, że zapłacisz za usługę... Inaczej wypad...

Kupa, ale nie jestes na dworcu gdzie szukasz miesa.

R.

Data: 2009-06-25 13:31:01
Autor: raff
Nieustraszeni
[...]

Serbski i chorwacki. To juz 2.

R.

Data: 2009-06-25 12:38:19
Autor: Polok_Prawdziwy
Nieustraszeni
> jest tak jak ty informatykiem ze znajomoscia 3 jezykow

Trzema językami posługuję się biegle: niemieckim, angielskim i hebrajskim,
rosyjskiego obecnie się uczę, więc można powiedzieć, że znam już 4...

A naszto tiebia ruskij jazyk ALDONO...?

Data: 2009-06-25 13:12:49
Autor: Vic
Nieustraszeni
Polok_Prawdziwy wrote:
ruskij jazyk ALDONO...?

Jak juz to "izyk". Zaden Rosjanin nie powie "jazyk"...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Nieustraszeni