Nieustraszeni Pogromcy Serników

Data: 2013-01-25 07:52:23
Autor: fart
Nieustraszeni Pogromcy Serników
Samse
możesz piec ciasto na podbudowie kału mysiego
jeśli samse to jesz, Twoja sprawa.
Samse możesz nawet dla własnego widzi misię posypywać to kozimi bobkami.
Możesz tym częstować znajomych.
Na rynek wprowadzać tego nie możesz.

Jeśli chcesz wprowadzić do obrotu produkty spożywcze, to dupa, musisz spełnić wymogi ustawy o bezpieczeństwie żywności i rozporządzenia 851.
To akurat wydaje mi się słuszne.
Wielokrotnie widziałem w jakich warunkach przygotowywano "potrawy" do konsumpcji.

Osobiście mam inne zdanie.
Uważam, że powinna być wolna amerykanka, ale za zatrucie ludzi ..... klient nie powinien z pierdla wyjść do końca życia i pracując tam powinien płacić za odszkodowanie zatrutym.

Pozdrawiam
fart

Użytkownik "AndrzejS" <as@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kds6te$vl9$1node1.news.atman.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lublin/sanepid-z-policja-na-tropie-nielegalnych-ciast,1,5403384,region-wiadomosc.html

I teraz mam kilka pytań do mądrych głów:

1. Na jakiej podstawie Sanepid wchodzi do prywatnego mieszkania i sprawdza co w nim gotują?
2. Czy pieczenie ciast zostało ostatnio zdelegalizowane i gdyby nie daj boże znaleźli jeszcze cukier waniliowy to właściciel mieszkania by poszedł siedzieć?
3. Co tam robi policja? Czy jak będę podejrzewał że ktoś np. mi coś ukradł to wystarczy poprosić o pomoc policję i oni pomogą mi wejść do jego mieszkania żeby to sprawdzić?
4. Czy są jakieś granice bezczelności urzędasów i mundurowych przygłupów w tej kartoflanej republice (retoryczne)?

Andrzej

Data: 2013-01-27 15:31:57
Autor: Bydlę
On 2013-01-25 07:52:23 +0100, "fart" <aser3@uuuuuo.wp.pl> said: