Nieustraszona warszawska policja?

Data: 2010-05-10 09:31:37
Autor: Alfer_z_pracy
Nieustraszona warszawska policja?
Mariusz Kruk napisał:
Od kilku dni widuję dość często (jak na widywanie żeby policja cokolwiek
robiła) policjantów czepiających się (aczkolwiek nie wiem z jakiego
powodu, bo zwykle widzę z daleka) rowerzystów na chodnikach. Dodajmy, że
niejednokrotnie bardzo spokojnie jadących rowerzystów.
Jakaś nowa akcja? Słyszeliście coś może?

Od pewnego czasu w zasadzie codziennie para Niesutraszonych Strażników Miejskich łapie rowerzystów przejeżdżających przez zebrę na skrzyżowaniu Marszałkowska / Świętokrzyska w kierunku pod "kebaby". Ostrzegam bo może komuś to stówkę w kieszeni uratuje. Otóż panowie ustawiają się w okolicy godziny 17 (szczyt) za zebrą i haltują jak wlezie i kogo wlezie, bez skrupułów. Np. w piątek facet szedł rozmawiając przez komórkę, chyba się zamyślił, skończył schodzić już na czerwonym (nie wiem czy juz na czerwonym wszedł czy nie). W każdym razie ta stytuacja była kompletnie bezpieczna, facet zrobił to nieumyślnie, no bywa. Pouczyć, uśmiechnąć się i puścić. Ale nie Straż Miejska! Te s&*(&^ obłapiły go jak Najgroźniejszego Przestępcę i zabrały się do pisania mandatu. To było żenujące, nawet sam złapany wpierw potraktował to jako żart, po czym mina mu zrzedła jak panowie wyjęli bloczek mandatowy. Zresztą 3 min. wcześniej wystawili madacik rowerzyście. Tytułem wyjaśnienia: zdaję sobie sprawę że "Dura lex..." itd. Naoglądałem się jednak w kilku innych krajach jak przyjazne są służby w stosunku do obywateli i jak miło się tam żyje, i tego typu widoczki powodują że scyzoryk w kieszeni mi się otwiera na sztorc! W takich chwilach autentycznie nienawidzę tego kraju, a raczej pewnych chorych układzików rodem z poprzedniej epoki gdzie należało każdemu dokopać by wiedział, że Władza czuwa! Szkoda że SM nie jest tak samo gorliwa pod Olimpią w niedzielę gdzie baby trzeba za kudły wziąć i ze ścieżki przegonić...

Uff, juz mi lepiej :)

Pzdr
A.

Data: 2010-05-10 09:52:18
Autor: robertcb
Mariusz Kruk napisał:
> [...]

Od pewnego czasu w zasadzie codziennie para Niesutraszonych Strażników Miejskich łapie rowerzystów przejeżdżających przez zebrę na skrzyżowaniu Marszałkowska / Świętokrzyska w kierunku pod "kebaby". Ostrzegam bo może komuś to stówkę w kieszeni uratuje. Otóż panowie ustawiają się w okolicy godziny 17 (szczyt) za zebrą i haltują jak wlezie i kogo wlezie, bez skrupułów. Np. w piątek facet szedł rozmawiając przez komórkę, chyba się zamyślił, skończył schodzić już na czerwonym (nie wiem czy juz na czerwonym wszedł czy nie). W każdym razie ta stytuacja była kompletnie bezpieczna, facet zrobił to nieumyślnie, no bywa. Pouczyć, uśmiechnąć się i puścić. Ale nie Straż Miejska! Te s&*(&^ obłapiły go jak Najgroźniejszego Przestępcę i zabrały się do pisania mandatu. To było żenujące, nawet sam złapany wpierw potraktował to jako żart, po czym mina mu zrzedła jak panowie wyjęli bloczek mandatowy. Zresztą 3 min. wcześniej wystawili madacik rowerzyście. Tytułem wyjaśnienia: zdaję sobie sprawę że "Dura lex..." itd. Naoglądałem się jednak w kilku innych krajach jak przyjazne są służby w stosunku do obywateli i jak miło się tam żyje, i tego typu widoczki powodują że scyzoryk w kieszeni mi się otwiera na sztorc! W takich chwilach autentycznie nienawidzę tego kraju, a raczej pewnych chorych układzików rodem z poprzedniej epoki gdzie należało każdemu dokopać by wiedział, że Władza czuwa! Szkoda że SM nie jest tak samo gorliwa pod Olimpią w niedzielę gdzie baby trzeba za kudły wziąć i ze ścieżki przegonić...

Pieszy nie ucieknie, ale rowerzysta w scisłym centrum ma spore szanse ucieczki przed SM.

Data: 2010-05-10 17:00:24
Autor: Norbert
Nieustraszona warszawska policja?
każdemu dokopać by wiedział, że Władza czuwa! Szkoda że SM nie jest tak samo gorliwa pod

szkoda ze nie jest gorliwa jak kibice wychodza po meczu

Nieustraszona warszawska policja?