Nieuzasadnionym optymistom !

Data: 2010-11-18 14:51:12
Autor: cyc
Nieuzasadnionym optymistom !
http://wiadomosci.onet.pl/cnn/druzgocacy-raport-ws-zmian-klimatu,1,3789298,wiadomosc.html
Pozdrowienia  dla tych glupcow , ktorzy wierza w to , ze ziemia jest w stanie uporac sie sama ze wszystkimi problemami bedacymi efektem nieodpowiedzialnego dzialania czlowieka , najczesciej wynikajacego z dazenia do bogacenia sie !.

cyc

Data: 2010-11-18 14:27:13
Autor: apr...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

na twoim miejscu napisałbym do ruska i obamy, aby dali tych swoich nieużywanych terenów dla żółtej i ciemnej populacji.

Data: 2010-11-18 15:34:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-18 14:51, cyc pisze:
[...]

A ja zamiast pozdrowień życzę im żeby zmądrzeli. Bo jak na razie ci idioci gdyby mieli możliwość to zabetonowaliby i wyasfaltowali cały świat. Co tam dla nich znaczy dziura ozonowa, czy zagrożone gatunki..  Po nas choćby potop.

Data: 2010-11-18 15:51:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a sceptykom?
[...]

Niezbyt wierzę w Globalne Oziębienie, a jeśli nawet jakieś tam okresowe oziębienie nadciąga - to nie wierzę by ludzkość była w stanie znacząco temu zapobiec.
Widzę natomiast, że Walka z Globalnym Oziębieniem to złoty interes!
(np już teraz płacę za prąd więcej)

Dzięki za pozdrowienia

Data: 2010-11-18 16:20:27
Autor: kochamspamWYTNIJTO
errata?
> [...]
> Pozdrowienia  dla tych glupcow , ktorzy wierza w to , ze ziemia jest w > stanie uporac sie sama ze wszystkimi problemami bedacymi efektem > nieodpowiedzialnego dzialania czlowieka , najczesciej wynikajacego z
Widz&ecirc; natomiast, &iquest;e Walka z Globalnym Ozi&ecirc;bieniem to z&sup3;oty interes!
(np ju&iquest; teraz p&sup3;ac&ecirc; za pr&plusmn;d wi&ecirc;cej)

Dzi&ecirc;ki za pozdrowienia

No i pomyliłem się!
Napisałem "oziębienie" zamiast "ocieplenie".
Ale chyba to bez różnicy - tak czy owak "trzeba walczyć", więc prąd podrożeje.

Data: 2010-11-18 21:09:34
Autor: jadrys
errata?
W dniu 2010-11-18 16:20, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

No i pomyliłem się!
Napisałem "oziębienie" zamiast "ocieplenie".
Ale chyba to bez różnicy - tak czy owak "trzeba walczyć", więc prąd podrożeje.

Podrożeje tak czy owak - jaśnie pan prezes i rady nadzorcze spółek energatycznych to przedstawiciele i elita dzisiejszych wiecznie nienażartych świńskich ryjów kapitalistycznych - takich jak oni nie zadowala milionowa pensja, chcą więcej.

Data: 2010-11-18 16:26:09
Autor: go!
On 18/11/2010 13:51, cyc wrote:
problemami bedacymi efektem
nieodpowiedzialnego dzialania czlowieka , najczesciej wynikajacego z dazenia
do bogacenia sie !.

i najczesciej w Bangladeszu.
Wez sie pierdolnij

Data: 2010-11-18 21:28:39
Autor: Kaczysta

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ic3b0k$b6v$1news.onet.pl...
[...]

Kolejne wypociny grupy cwaniaków, którzy chcą na tym "zagrożeniu" ukręcić swoje lody.
AZ

Data: 2010-11-19 01:24:35
Autor: Grzegorz Z.
Kaczysta napisał:

[...]

Lepiej jakby je kręcili na trupie?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-19 01:50:13
Autor: Hans Kloss
On 18 Lis, 14:51, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/cnn/druzgocacy-raport-ws-zmian-klimatu,1,37...

Kolejny druzgocący debilizm wyprodukowany na użytek cycoidalnych
analfabetów i innej bezmózgiej swołoczy. Który to już "druzgocący
raport" począwszy od kretynizmów produkowanych przez tzw. "klub
rzymski" jeszcze w latach 70tych? Pederastom umysłowym wierzącym w
tego typu brednie przypominam że już w roku1995 gospodarka światowa
załamała się z powodu wyczerpania kluczowych surowców naturalnych,
LOL.
Do złudzenia przypomina mi to kolejne terminy końca świata
obwieszczane przez tzw. Świadków Jehowy. Charakterystyczne przy tym że
w tego  typu "druzgocące brednie" i w platfonsizm wierzy u nas ta sama
kategoria ludzi. Co pozwala stwierdzić z zupełna pewnością że
platfonsizm zaliczyć należy także do kategorii "druzgocących"....
J-23
A wszystkim bęcwałom którzy przeciwni są bogaceniu się chętnie i
całkiem nieodpłatnie przekażę numer konta na który mogą wpłacać
niepotrzebną im gotówkę. Oczyścicie wężykiem, bo powszechnie wiadomo
ze tego typu  gnidy  są owszem przeciwne bogaceniu się ale wyłącznie w
stosunku do INNYCH.

Data: 2010-11-19 11:43:44
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e8d592bc-c285-4927-ab96-12a38af88919w18g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Ależ się plujesz! Chłopie, ty wymagasz leczenia! Nie obciążaj innych za swoje spierdzielone zycie. To ty dałeś ciała!

d.

Data: 2010-11-19 10:23:14
Autor: kochamspamWYTNIJTO
O Globalnym Ociepleniu
[...]

           Ciepło, ciepło, gorąco -              zwłaszcza na plaży w słońcu.             Nie tak dawniej bywało -              zimno ziemię skuwało.             Aż pewien egoista             z ognia zaczął korzystać.             I odtąd ludzkie plemię                jęło podgrzewać Ziemię.             Dziś grozi nam szalenie             Globalne Ocieplenie.            Lody wkrótce stopnieją,            wody Ziemię zaleją.             Na szczęście ocalenie             przyniesie zarządzenie              "O limitach emisji"              (mąąądrze to ktoś wymyślił)

(znalezione w necie)

--

Nieuzasadnionym optymistom !