Nieuznana reklamacja i brak zwrotu towaru

Data: 2009-12-13 04:12:04
Autor: Arek
Nieuznana reklamacja i brak zwrotu towaru
Reklamowałem pewien towar. Sprzedawca wystosował do mnie pismo po ok
tygodniu, że reklamacji nie uznał. Jednak reklamowanego towaru nie
zwrócił. Minął miesiąc. Jak sprawy wygląda od strony prawnej - ile
czasu ma sprzedawca na zwrot towaru? Czy zwrot towaru naprawionego lub
nie jest częścią rozpatrzenia reklamacji, na którą jest 14 dni? Jak
zmusić sprzedawcę do zwrotu mojej własności?

Nieuznana reklamacja i brak zwrotu towaru