Nieużywane auto - co robić - przegląd i ubezpieczenie?

Data: 2014-12-02 11:59:48
Autor: Budzik
Nieużywane auto - co robić - przegląd i ubezpieczenie?
Użytkownik Zebris Blaskan@wp.pl ...

Mam w domu 3 auta.
Jeden jest mój, drugi żony, trzeci jest ... zapasowy.
I tak sobie myślę, że tego zapasowego nie potrzebuję.
Nie chcę go sprzedawać bo z różnych względów chcę go zachować.
Co zrobić aby obniżyć koszty tego stojącego auta?
Czy jak wyrejestruję auto to także wygasa ubezpieczenie?
Jak zrezygnuję z ubezpieczenia ale auto będzie zarejestrowane będzie
mogło stać przed domem?
To zapasowe auto nigdzie nie jeździ, nikomu nie zrobię "kuku".
Czy jak wyrejestruję auto i zrezygnuję z ubezpieczenia to np. za rok
będę miał problemy gdybym chciał je na nowo wykorzystywać?
Czy taniej robić ubezpieczenie OC i przegląd czy lepiej wyrejestrować
a może zrezygnować (czy można) tylko z ubezpieczenia?

Nie da się.
Mam podobną sytuację z tym ze jednak raz na jakis czas jezdze bo po cos ten zapas jest.
A to przyjedzie ktos z zagranicy i potrzebuje autko, a to jakas wizyta w serwisie i jest zapas itp.
Na szczescie OC tanie 300zł wiec koszt utrzymania niewielki.

Co zrobic - jezdzic raz na jakis czas zeby sie nie zastało.

Nieużywane auto - co robić - przegląd i ubezpieczenie?