Nieważny tekst.

Data: 2010-04-21 15:48:15
Autor: cirrus
Nieważny tekst.
# Ta informacja jest, moim zdaniem, tak ważna, że postanowiłem poświęcić jej drugą notkę.

Otóż, dzisiaj WSA oddalił skargę Mariusza Kamińskiego, byłego szefa CBA, na decyzję o niewydanie mu świadectwa służby.

Dla lemingów i lemingowatych dziennikarzy sprawa jest prosta. Oszołom Kamiński z PiS przegrał znowu.

Przypomnijmy zatem, że jeszcze w dniu 27 października 2009 r. Gazeta Wyborcza pisała, że Mariusz Kamiński jest funkcjonariuszem CBA, podczas gdy Kamiński twierdził, że nim nie jest. U lemingów i lemingowatych dziennikarzy Kamiński wtedy również wyglądał na oszołoma, który nawet nie wie, że jest funkcjonariuszem.

GW pisała wtedy tak:

"Mariusz Kamiński wciąż jest funkcjonariuszem CBA - oceniają prawnicy Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Do tej opinii dotarł reporter RMF FM. Były szefa CBA jest zawieszony na trzy miesiące i dostaje co miesiąc połowę pensji. Najbliższa wypłata wpłynie na jego konto na początku listopada".

Kamiński wymyślił bardzo sprytny sposób, by obnażyć ignorancję prawną ludzi Tuska. Mianowicie, skoro twierdzą, że jest funkcjonariuszem, to zażądał świadectwa służby. CBA nie mogło mu takiego świadectwa wydać, bo Kamiński... nie był funkcjonariuszem CBA. W ten sposób Kamiński uzyskał możliwość wejścia na drogę administracyjnoprawną i odwołał się od tej decyzji do WSA.

Dzisiaj Wojewódzki Sąd Administracyjny orzekł, iż skarga Mariusza Kamińskiego jest bezzasadna, bo... nie był on nigdy funkcjonariuszem CBA. W ten sposób Mariusz Kamiński ośmieszył ludzi Tuska.

Dla lemingów i ich dziennikarzy Kamiński... przegrał jednak z Tuskiem, bo WSA oddalił jego skargę i uznał to, o co tak naprawdę chodziło Kamińskiemu. Mało tego, na różnych forach usiłują dowieść, iż WSA oddalił skargę w sprawie jego odwołania z funkcji szefa CBA.

Doprawdy, z takim społeczeństwem można konie kraść. Konie, których właścicielem jest to społeczeństwo. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hg6fb
Przytoczylem go wyłącznie po to, aby zwrócić uwagę na specyficzne słownictwo stosowane przez pisowskie lemingi, oprócz lemingow jeszcze pod dywan, kręcenie lodów itp - zwyczajnie półgłówków nie stać na własne słownictwo.

--
stevep

Data: 2010-04-21 15:49:58
Autor: MarekS
Nieważny tekst.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hqmsqs$2mr$1news.vectranet.pl...

GW pisała wtedy tak:

no i mamy niezbite "dowody" i "autorytety"  hahahahaha

Data: 2010-04-21 18:20:48
Autor: cirrus
Nieważny tekst.
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqmvq5$b6n$1newsread1.aster.pl...
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hqmsqs$2mr$1news.vectranet.pl...
GW pisała wtedy tak:
no i mamy niezbite "dowody" i "autorytety"  hahahahaha

Racja, wśród sloganów dla pisowskich kretynów jeszcze GW i Michnik.

--
stevep

Data: 2010-04-21 18:50:55
Autor: MarekS
Nieważny tekst.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hqn5ot$9h0$1news.vectranet.pl...
[...]

i agent CIRRUS as well

Data: 2010-04-21 20:13:03
Autor: ColgatesBilly
Nieważny tekst.
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hqn5ot$9h0$1news.vectranet.pl...
[...]

AAAAAAAAAAAAAAAA ron  Szechter, syn Ozjasza z KPP Uktainy?

Data: 2010-04-21 19:22:06
Autor: cytryna
Nieważny tekst.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hqmsqs$2mr$1news.vectranet.pl...

> GW pisała wtedy tak:

no i mamy niezbite "dowody" i "autorytety"  hahahahaha

Systematyczne ogłupianie lemingów zwanych wykształciuchami to podstawowa misja tego szmatławca żydowskiego dla polskich goim. Smutne ale prawdziwe!

Data: 2010-04-21 20:26:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nieważny tekst.

Data: 2010-04-21 16:19:52
Autor: jadrys
Nieważny tekst.
W dniu 2010-04-21 15:48, cirrus pisze:
[...]

.

A wcześniej wbrew jego woli wysyłali mu pensje na konto za nic nierobienie. Wiesz Stefan, im więcej szczekania złodziei, tym moja większa pewność że p. Mariusz Kamiński poważnie im pomieszał szyki..  I moim zdaniem ma wielkie szanse zostać prezydentem. Gdyby tylko zechciał startować w wyborach, to ma mój głos..

Data: 2010-04-21 18:21:32
Autor: cirrus
Nieważny tekst.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqn1ij$r28$1news.onet.pl...
[...]

Ma, ale w Bangladeszu.

--
stevep

Data: 2010-04-21 22:17:58
Autor: jadrys
Nieważny tekst.
W dniu 2010-04-21 18:21, cirrus pisze:
[...]

Myślę że w Bangladeszu ludzie też sobie cenią uczciwość.

Data: 2010-04-22 08:12:42
Autor: cirrus
Nieważny tekst.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqnmi1$7ad$2news.onet.pl...
[...]

Raczej kretyństwo.

--
stevep

Data: 2010-04-21 18:55:32
Autor: the_foe
Nieważny tekst.
W dniu 2010-04-21 16:19, jadrys pisze:
I moim zdaniem ma wielkie szanse zostać prezydentem. Gdyby tylko
zechciał startować w wyborach, to ma mój głos..

głosowałbyś na geja? Ja nie. Chce normalnych ludzi widziec na najwyzszych stanowiskach. Mam dosc naiwnych co wierza w zycie pozagrobowe, spią z kotem czy zaszczycaja nas pedalskim oralnym tikiem. Po pierwsze: facet musi miec kobiete. Facet ktory nie ma kobiety jest podejrzany. W najlepszym przypadku jest impotentem. Impotencja ma negatywny wplyw na psychike mezczyzny. Mowiac wprost: facet bez zycia seksualnego jest niebezpieczny dla siebie i otoczenia. Po drugie: facet musi miec zone. Gdy facet nie ma zony mozna podejrzewac, ze albo ma wszytko w dupie albo jest tak pochlastany umysłowo, ze nawet ostatnia kurwa omija go szerokim lukiem. Po tzrecie: mezczyzna musi miec dzieci (od biedy moze byc jedno). Jest to ostateczny dowod ze delikwent nie jest do konca popierdolony i mozemy miec nadzieje ze w decydujacej chwili zadziala imperatyw biologiczny i chlopina pomysli o dziecku kiedy bedzie chcial poraz kolejny osmieszyc siebie i caly narod. Ktos kto nie ma dzieci ma wszytko w dupie bo jak zdechnie to nic po nim nie zostanie.

--
the_foe

Data: 2010-04-21 19:32:48
Autor: MarekS
Nieważny tekst.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hqnam0$b1c$1news.dialog.net.pl...

głosowałbyś na geja? Ja nie.

pewnie ze nie,  lepszy UBek albo agent KGB
ROTFL

Data: 2010-04-21 20:00:22
Autor: the_foe
Nieważny tekst.
W dniu 2010-04-21 19:32, MarekS pisze:
Użytkownik "the_foe"<the_foe@wupe.pl>  napisał w wiadomości

głosowałbyś na geja? Ja nie.

pewnie ze nie,  lepszy UBek albo agent KGB
ROTFL

a co wszyscy hetero zostali przymusowo wcieleni do komunistycznych służb?

--
the_foe

Data: 2010-04-21 22:17:25
Autor: jadrys
Nieważny tekst.
W dniu 2010-04-21 18:55, the_foe pisze:
[...]

Po pierwsze - p. Mariusz Kamiński nie jest gejem (nigdzie nie widziałem jego deklaracji, te wszystkie pogłoski rozsiewają jego przeciwnicy).. Po drugie mam gdzieś jego życie osobiste, - to czy ma żonę, dzieci i kota.. - chcę żeby na czele kraju stał człowiek sprawiedliwy i pełen honoru. Taki który nie sprzeda mojej ojczyzny obcemu mocarstwu za parę odczytów na uczelniach (100 000 $ sztuka).

Sądzę że takim człowiekiem jest właśnie p. M. Kamiński. I właśnie na niego oddam swój głos.

Data: 2010-04-21 22:23:07
Autor: awe
Nieważny tekst.
No jaja, niedlugo uchwalicie ze slonce to ksiezyc a ksiezyc to slonce. W sumie prawie tak samo swieci. Prawie...

awe

Nieważny tekst.