Nieweso³o w tej Grecji...

Data: 2010-05-04 17:18:54
Autor: Neko
Nieweso³o w tej Grecji...
....coraz grozniej to wygl±da. Rozlam strefy Euro ?
Plakac nie bêdê...

Data: 2010-05-04 10:07:00
Autor: Antenka
Nieweso³o w tej Grecji...
On 4 Maj, 17:18, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
...coraz grozniej to wygl±da. Rozlam strefy Euro ?
Plakac nie bêdê...

Sprawdza siê czarny sen a raczej proractwo jasnowidza Krzysztofa
Jackowskiego :-[

Antenka

Data: 2010-05-04 19:09:19
Autor: u2
Nieweso³o w tej Grecji...
W dniu 2010-05-04 19:07, Antenka pisze:
Sprawdza siê czarny sen a raczej proractwo jasnowidza Krzysztofa
Jackowskiego :-[

To akurat jasnowidztwo, a nie czarnowidztwo. Dosyæ tego euroko³chozu :)

Data: 2010-05-04 10:33:21
Autor: Pistacjusz
Nieweso³o w tej Grecji...
On 4 Maj, 17:18, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
...coraz grozniej to wygl±da. Rozlam strefy Euro ?
Plakac nie bêdê...

Znaczna czê¶æ tego co jeszcze Bush a pó¼niej Obama  pu¶ci³ na
ratowanie banków zosta³a
zwyczajnie wydrukowana w formie banknotów i nie trafi³a na rynek, le¿y
i czeka.
Prawdopodobnie podobnie bêdzie i tutaj. Domy¶lasz siê ju¿ o co chodzi?

Data: 2010-05-04 11:33:27
Autor: Bruner
Nieweso³o w tej Grecji...
moglo by i u nas tak byc gdyby PIS nadal rzadzil

Data: 2010-05-04 18:49:59
Autor: awe
Nieweso³o w tej Grecji...

U¿ytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrpeob$hgc$1news.onet.pl...
moglo by i u nas tak byc gdyby PIS nadal rzadzil
-- -- -- -- -- -- -
pierdolisz bo juz masz dosyc poczucia ze kolejny raz zjebales sprawe? najpierw komunizm, socjalizm, SLD, LiD i chuj wie co..Moze jeszcze SD Wczesniej pewnie UW...czyta sie Gwno a orlem sie nie jest co?
awe

Data: 2010-05-04 18:53:37
Autor: boukun
Nieweso³o w tej Grecji...

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrpj5u$u6j$1news.onet.pl...

[...]

PiS to komunizm czystej wody i pop³uczyny tego¿ ... Kiszczak wiedzia³ kogo dokoptowaæ do okr±g³ego ¿³obu. Rewolucji w Polsce g³±bie ¿adnej nie by³o...

boukun

Data: 2010-05-04 20:42:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nieweso³o w tej Grecji...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

PiS to komunizm czystej wody i pop³uczyny tego¿ ... Kiszczak wiedzia³ kogo
dokoptowaæ do okr±g³ego ¿³obu. Rewolucji w Polsce g³±bie ¿adnej nie

   Czy Antoni Macierewicz to twoim zdaniem naiwny harcerzyk?

   AR

Data: 2010-05-04 20:47:25
Autor: boukun
Nieweso³o w tej Grecji...

U¿ytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d302e$4be06aa7$54702a04$16532news.chello.at...

> [...]

by³o...

boukun

  Czy Antoni Macierewicz to twoim zdaniem naiwny harcerzyk?

KORowiec, z przyzwolenia SB...
Fajnie siê ogl±da program, Bronis³aw Wildstein przedstawia, gdzie wystêpuje razem z koleg± Macierewiczem, ten sam genotyp, ta sama konspiracja i te same udawanie polskich patriotów...
Ale kto dzisiaj siê ju¿ na to nabierze, poza têpymi moherami...

boukun

Data: 2010-05-04 21:01:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nieweso³o w tej Grecji...

> [...]

same
udawanie polskich patriotów...
Ale kto dzisiaj siê ju¿ na to nabierze, poza têpymi moherami...

  Jezeli zawodzi cie pamiec, to przypomne ci, ze AM jako jedyny
  ujal sie za toba, gdy miales znane wszystkim klopoty w Niemczech
  i ze ty sam wypisywales tu peany na jego czesc wynaszac go pod
  niebiosa.  Nic tak nie dodaje uroku jak czarna niewdziecznosc.  :-)))

  AR

Data: 2010-05-04 21:25:06
Autor: boukun
Nieweso³o w tej Grecji...

U¿ytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:9708b$4be06f08$54702a04$22583news.chello.at...

> [...]

 i ze ty sam wypisywales tu peany na jego czesc wynaszac go pod
 niebiosa.  Nic tak nie dodaje uroku jak czarna niewdziecznosc.  :-)))

Znaczy nie uj±³ siê, tylko pierwszy poda³ to w "G³osie" do wiadomo¶ci. W jakim celu? Dlaczego akurat ten temat nag³a¶nia³? Czy dlatego, ¿e dzia³o siê to w Niemczech? Te i wiele innych pytañ jest niewyja¶nionych. Przypomnê, ¿e mój brat to zapoda³ pierwszy w necie tê informacjê o rewizji u mnie w Erlenbachu, któr± Macierewicz wykorzysta³ w swojej gazecie. Czy tak jak Radio Maryja, ¿eby sie uwiarygodniæ u polskich patriotów? Pytania siê mno¿±.

boukun

Data: 2010-05-04 21:56:41
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nieweso³o w tej Grecji...

> [...]

sie
uwiarygodniæ u polskich patriotów? Pytania siê mno¿±.

   Odpowiedzi natomiast czesto az porazaja swoja oczywistoscia.
   Sa jeszcze porzadni ludzie na swiecie.

   AR

Data: 2010-05-04 22:48:52
Autor: boukun
Nieweso³o w tej Grecji...

U¿ytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:a69df$4be07bfb$54702a04$23608news.chello.at...

> [...]

boukun

  Odpowiedzi natomiast czesto az porazaja swoja oczywistoscia.

Ca³kiem mo¿liwe...
Ale te zarówno u Wildsteina, jak i u Macierewicza, typowe dla PiSwców maniakalne podejrzenia wobec Rosji, to zakrawa na chorobê psychiczn±, je¶li nie jest wywrotow± dzia³alno¶ci± antypolsk±...

PS. Tu mam zapowied¼ mojego brata z sierpnia 2001 roku http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=11433462
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.listserv.dziennikarz&aid=11443975

A to by³a ta wypowied¼, która ukaza³a siê na grupach ppo rewizji u mnie i w "G³osie" Macierewicza, której notabene nie mo¿na o dziwo dzisiaj ju¿ znale¼æ oryginalnej w necie:

W dniu dzisiejszym o godzinie 8.00 rano
wtargnela do mieszkania obywatela polskiego
zamieszkalego w Erlenbachu nad Menem policja
kryminalna (Kripo) z nakazem rewizji i
zarekwirowala caly sprzet komputerowy wartosci
2.500 DM. Zarzucono mu podzeganie do nienawisci
rasowych i tzw. Auschwitzliege. On sam twierdzi,
ze jest to skutek zarzucania Niemcom prowadzenia
obecnie rasistowskiej polityki wobec mniejszosci
narodowych, w tym Polakow. Ostrzegam wszystkich,
ktorzy wysylaja e-maile do Jaroslawa
Niedzwieckiego ps. BOUKUN, aby wstrzymali sie z
dalsza korespondencja poniewaz wpadnie ona w
niepowolane rece. Jednoczesnie apeluje o
naglosnienie sprawy i wstawienie sie za
prawdziwym patriota, ktoremu lezy na sercu tylko
dobro czlowieka i polska racja stanu. Tak
wyglada demokracja w Unii Europejskiej, tam
dopiero nie mozna krytykowac ani polskich ani
jakichkolwiek innych Zydow. J. Niedzwieckiemu
grozi obecnie proces karny i na pewno nie bedzie
on mogl liczyc na polska ambasade. Dodac nalezy,
ze sprzet, ktory oprawcy zabrali Boukunowi
sluzyl mu rowniez do pracy, nie tylko tworczej.
Jest to skandal miedzynarodowy! Jezeli ktos
chcialby uzyskac wiecej informacji na ten
bulwersujscy temat to mozna sie jeszcze
skontaktowac z Jaroslawem Niedzwieckim pod
nastepujscym numerem telefonu; 0049937273098 Z narodowym pozdrowieniem brat Boukuna -
Grzegorz Niedzwiecki 58-506 Jelenia Gora, ul.
Dzialkowicza 19 tel.0503 169252
boukun
http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=W+dniu+dzisiejszym+o+godzinie+8.00+rano+wtargnela+do+mieszkania+obywatela+polskiego+zamieszkalego+w+Erlenbachu+nad+Menem+policja+kryminalna+%28Kripo%29+z+nakazem+rewizji+i+zarekwirowala+caly+sprzet+komputerowy+wartosci+2.500+DM.+Zarzucono+mu+podzeganie+do+nienawisci+rasowych+i+tzw.+Auschwitzliege.+On+sam+twierdzi%2C+ze+jest+to+skutek+zarzucania+Niemcom+prowadzenia+obecnie+rasistowskiej+polityki+wobec+mniejszosci+narodowych%2C+w+tym+Polakow.+Ostrzegam+wszystkich%2C+ktorzy+wysylaja+e-maile+do+Jaroslawa+Niedzwieckiego+ps.+BOUKUN%2C+aby+wstrzymali+sie+z+dalsza+korespondencja+poniewaz+wpadnie+ona+w+niepowolane+rece.+Jednoczesnie+apeluje+o+naglosnienie+sprawy+i+wstawienie+sie+za+prawdziwym+patriota%2C+ktoremu+lezy+na+sercu+tylko+dobro+czlowieka+i+polska+racja+stanu.+Tak+wyglada+demokracja+w+Unii+Europejskiej%2C+tam+dopiero+nie+mozna+krytykowac+ani+polskich+ani+jakichkolwiek+innych+Zydow.+J.+Niedzwieckiemu+grozi+obecnie+proces+karny+i+na+pewno+nie+bedzie+on+mogl+liczyc+na+polska+ambasade.+Dodac+nalezy%2C+ze+sprzet%2C+ktory+oprawcy+zabrali+Boukunowi+sluzyl+mu+rowniez+do+pracy%2C+nie+tylko+tworczej.+Jest+to+skandal+miedzynarod
owy!+Jezeli+ktos+chcialby+uzyskac+wiecej+informacji+na+ten+bulwersujscy+temat+to+mozna+sie+jeszcze+skontaktowac+z+Jaroslawem+Niedzwieckim+pod+nastepujscym+numerem+telefonu&btnG=Szukaj&sitesearch=
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=11309357

Data: 2010-05-05 09:53:54
Autor: cirrus
Nieweso³o w tej Grecji...
[...]

To manipulator i nawiedzony fanatyk.

--
stevep

Data: 2010-05-05 10:08:59
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nieweso³o w tej Grecji...

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> pewnie
> by³o...
>   Czy Antoni Macierewicz to twoim zdaniem naiwny harcerzyk?

   Byc moze, w kazdym razie nawet Adam Michnik
   nie znalazl na niego sposobu.

   AR

Data: 2010-05-04 17:37:19
Autor: Neko
Nieweso³o w tej Grecji...
U¿ytkownik "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <eur@eu.pl> napisa³

Jaki rozlam?
Jeszcze pieniadze dostaja teraz od Unii na stabilizacje sytuacji gospodarczej i skorzystaja na tym, ze sa w strefie EUR.

Ratowanie trupa poprzez elektryczne stymulowanie serca
niewiele da. Moze jeszcze przepompuje 2-3 litry krwi, ale
nie przywroci do zycia.

Podobnia sytuacja miala/ma miejsce w USA.

Banka moze zostala powstrzymana, ale BAÑIA caly
czas rosnie i za kilka lat moze eksplodowac.

Data: 2010-05-04 18:58:13
Autor: PaPi
Nieweso³o w tej Grecji...
Podobnia sytuacja miala/ma miejsce w USA.

To USA jest w strefie euro ?

Banka moze zostala powstrzymana, ale BAÑIA caly
czas rosnie i za kilka lat moze eksplodowac.

Co ma wspolnego jakas banka z falszowaniem danych ekonomicznych i zyciem ponad stan - vide wiek przejscia na emeryture 53 lata czy 13 i 14 pensje w sferze budzetowej ?

Data: 2010-05-04 17:58:27
Autor: u2
Nieweso³o w tej Grecji...
W dniu 2010-05-04 17:18, Neko pisze:
...coraz grozniej to wygl±da. Rozlam strefy Euro ?
Plakac nie bêdê...

Oby¶ mia³ racjê, tylko upadek strefy t-euro mo¿e nas uratowaæ :)

Nieweso³o w tej Grecji...