Niewinność Tuska !

Data: 2011-08-14 19:46:35
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Niewinność Tuska !
Wygrał Kulczyk, przegrał Kluska - ale to nie wina Tuska!

Wciąż brakuje ważnych ustaw - ale to nie wina Tuska!

Janusz szczuje, Stefan bluzga - ale to nie wina Tuska!

Radek wyćwierkuje głupstwa - ale to nie wina Tuska!

Śmieje się Europa z Buzka - ale to nie wina Tuska!

W każdym biurze masz chytruska - ale to nie wina Tuska!

Rozbezczelnia się wierchuszka - ale to nie wina Tuska!

Tropią dorsza, miast oszusta - ale to nie wina Tuska!

Zdrożał kurczak, jabłko, gruszka - ale to nie wina Tuska!

Podrożała świńska tuszka - ale to nie wina Tuska!

Wiejskim dzieciom burczy w brzuszkach - ale to nie wina Tuska!

Nic z laptopów dla prymuska - ale to nie wina Tuska!

Ścisk w wagonach niczym w puszkach - ale to nie wina Tuska!

Czarek, kwiaty masz i luz, ka. - ale to nie wina Tuska!

W Świnoujściu rura pruska - ale to nie wina Tuska!

Przetrwa stocznia, lecz francuska - ale to nie wina Tuska!

W kasie państwa długi, pustka - ale to nie wina Tuska!

Nikt nie reformuje KRUS-ka - ale to nie wina Tuska!

Wał pęknięty, powódź chlusta - ale to nie wina Tuska!

Była spółka - jest wydmuszka - ale to nie wina Tuska!

ABW szyderców łuska - ale to nie wina Tuska!

Zimna toń szyfranta muska - ale to nie wina Tuska!

Znowu zwisa trup z powrósła - ale to nie wina Tuska!

Ułamała skrzydło brzózka - ale to nie wina Tuska!

Szydzi z nas komisja ruska - ale to nie wina Tuska!

Cenzurują media news-ka - ale to nie wina Tuska!

W telewizji bujda pluska - ale to nie wina Tuska!

Łapie się za głowę wróżka - ale to nie wina Tuska!

To nie państwo, lecz psychuszka - ale to nie wina Tuska!

Czy to mania jest przeklęta? Nie, to stan inteligenta: choćby cały kraj się
us.ł ? wszystkich wina, lecz nie Tuska!

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/

Data: 2011-08-14 21:43:08
Autor: pluton_
Niewinność Tuska !

Czy to mania jest przeklęta? Nie, to stan inteligenta: choćby cały kraj
się
us.ł ? wszystkich wina, lecz nie Tuska!

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/

Mamy nowego wieszcza narodowego. Brawo pan Ziemkiewicz.

Nullification

Data: 2011-08-15 03:17:41
Autor: stevep
Niewinność Tuska !
Dnia 14-08-2011 o 21:43:08 pluton_ <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał(a):

Czy to mania jest przeklĂŞta? Nie, to stan inteligenta: choĂŚby caÂły kraj
siĂŞ
us.Âł ? wszystkich wina, lecz nie Tuska!

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/

Mamy nowego wieszcza narodowego. Brawo pan Ziemkiewicz.

Neko, u2 i wielu innych podobnych kretynów modli się do niego.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-15 08:00:18
Autor: .[HeÂŽSk].
Niewinność Tuska !
On Mon, 15 Aug 2011 03:17:41 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> si?

> Mamy nowego wieszcza narodowego. Brawo pan Ziemkiewicz.

Neko, u2 i wielu innych podobnych kretynów modli się do niego.

 zastanawia mnie poziom inteligencji w/w.  czy mozna byc az takim matolem by podniecac sie
 wypocinami jakiegos pisowskiego oszoloma?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Niewinność Tuska !