[OT]Niewolnicy Apple'a

Data: 2016-01-23 23:52:47
Autor: zdumiony
[OT]Niewolnicy Apple'a
Data: 2016-01-24 01:33:31
Autor: RadoslawF
[OT]Niewolnicy Apple'a
W dniu 2016-01-23 o 23:52, zdumiony pisze:
http://ozzip.pl/teksty/publicystyka/walki-pracownicze/item/1654-ksiazka-niewolnicy-applea-wyzysk-i-opor-w-chi%C5%84skich-fabrykach-foxconna

Nie kupiÄ™ niczego Apple'a

Masz racjÄ™, nie kupuj.
A tak z ciekawości co kupiłeś z wyrobów Appla przed okryciem tej wstrząsającej prawdy ?

Pozdrawiam

Data: 2016-01-24 12:27:26
Autor: zdumiony
[OT]Niewolnicy Apple'a
W dniu 24.01.2016 o 01:33, RadoslawF pisze:
Masz racjÄ™, nie kupuj.
A tak z ciekawości co kupiłeś z wyrobów Appla przed okryciem tej
wstrzÄ…sajÄ…cej prawdy ?

Niczego, mam Samsunga z Androidem. Apple niszczy Samsunga patentami.

Data: 2016-01-24 12:56:15
Autor: RadoslawF
[OT]Niewolnicy Apple'a
W dniu 2016-01-24 o 12:27, zdumiony pisze:

Masz racjÄ™, nie kupuj.
A tak z ciekawości co kupiłeś z wyrobów Appla przed okryciem tej
wstrzÄ…sajÄ…cej prawdy ?

Niczego, mam Samsunga z Androidem. Apple niszczy Samsunga patentami.

Zarówno Apple jak i Samsung są trollami patentowymi.
Zarówno Apple jak i Samsung w identyczny sposób wykorzystują
pracowników w swoich montowniach.
Tylko dlaczego krzykacze majÄ… o to pretensjÄ™ tylko do Apple ?

I żeby nie było że jestem fanem strony przeciwnej niż ty,
nie mam i nie planuje mieć telefonu, tabletu czy odtwarzacza
MP3 od Appla. Ale od naprawdę wielu lat używam ich komputerów.
I nie planuje z nich zrezygnować.

Pozdrawiam

Data: 2016-01-24 13:45:08
Autor: ToMasz
[OT]Niewolnicy Apple'a
W dniu 24.01.2016 o 12:56, RadoslawF pisze:
[...]

bo tylko apple pretenduje do miana produktu super hiper? Nobo wiesz, samsung jest lepszy od huaweja, ale apple to aniołki składają, a obudowa jest ze smoczego szkła..

ToMasz

Data: 2016-01-24 17:28:29
Autor: Jan Stożek
[OT]Niewolnicy Apple'a
Po głębokim namyśle RadoslawF napisał w niedziela, 24 stycznia 2016 12:56:

Zarówno Apple jak i Samsung w identyczny sposób wykorzystują
pracowników w swoich montowniach.

Prawdę mówiąc, tak działa znaczna część współczesnego świata. Twoje T-shirty, spodnie, buty, telewizor, radio - prawie na pewno zrobił ktoś pracujący za miskę ryżu dziennie. --
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2016-01-24 09:06:28
Autor: h.sliwinski
[OT]Niewolnicy Apple'a
W dniu sobota, 23 stycznia 2016 23:51:12 UTC+1 u¿ytkownik zdumiony napisa³:
http://ozzip.pl/teksty/publicystyka/walki-pracownicze/item/1654-ksiazka-niewolnicy-applea-wyzysk-i-opor-w-chi%C5%84skich-fabrykach-foxconna

Nie kupiê niczego Apple'a

Nie wiem czy to wa¿ne, ale "artykó³" z 11 grudnia 2013r.

--
Heniek

Data: 2016-01-24 18:34:44
Autor: z
[OT] [OT] [OT]
Tak ju¿ ca³kiem OT :-)

Jak jest ró¿nica miêdzy amoled a oled.
S³ysza³em ¿e nowe iphony do tej pory mia³y IPS. Prawda to? ;-)

Data: 2016-01-24 18:56:34
Autor: Czarek
[OT] [OT] [OT]

W dniu 24.01.2016 o 18:34, z pisze:

Jak jest różnica między amoled a oled.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Organiczna_dioda_elektroluminescencyjna
https://pl.wikipedia.org/wiki/AMOLED
https://pl.wikipedia.org/wiki/Super_AMOLED

Słyszałem że nowe iphony do tej pory miały IPS. Prawda to? ;-)

Tak.

--
Czarek

Data: 2016-01-26 08:32:21
Autor: Ghost
[OT]Niewolnicy Apple'a

U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:98f4cd2b-06bc-46a7-9527-5448edfd56f8@googlegroups.com...

[...]

Czyli to jednak wina PO a nie PIS, ufff.

Data: 2016-01-24 15:23:34
Autor: masti
[OT]Niewolnicy Apple'a
zdumiony wrote:

http://ozzip.pl/teksty/publicystyka/walki-pracownicze/item/1654-ksiazka-niewolnicy-applea-wyzysk-i-opor-w-chi%C5%84skich-fabrykach-foxconna

brawo. właśnie odkryłeś kto pracuje na dobrobyt krajów pierwszego świata

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2016-01-25 10:08:04
Autor: 8437bc347c34438tx4gv4t7r6t3v437b34
Niewolnicy najparszywszego na globie jabcoka. TFU - CO ZA SCIERWO!
zdumiony wrote:
http://tinyurl.com/zs7hoz5
Nie kupiÄ™ niczego od jabcoka

szybko obudziles sie FIUCIE! tak samo jak cala reszta BANDZWOLOW,
ktorzy smia sie nazwac slowianami a sa USraelskim HIPER-GOWNEM!

Miliony razy o USraelskim  SCIERWIE  pisalem, ale pierdolona
holta zre TRUTKE z mac.kaczka - SLEPE debile jebane!

Widzac ten polschevvitzki  MOTLOCH, maja uzasadnienie komory
gazowe i cyklon za szwejka Adolfa, jurniejszy przydal by sie
DZISIAJ!

Rosja, jebaj to LAJNO napalmem, na nic innego nie zasluzylo!

! http://tinyurl.com/ho458sv !! http://tinyurl.com/zy98q9e !

! http://tinyurl.com/grgmqbv !! http://tinyurl.com/h8bajnt !

! http://tinyurl.com/j9zbpfk !! http://tinyurl.com/z9k4zgw !

! http://tinyurl.com/h3bqhoj !! http://tinyurl.com/jnpoo7r !

..

Data: 2016-02-19 22:25:54
Autor: Titus Atomicus
Niewolnicy najparszywszego na globie jabcoka. TFU - CO ZA SCIERWO!
In article <n83p1c$seg$1@adenine.netfront.net>,
 8437bc347c34438tx4gv4t7r6t3v437b34  <8437bc347c34438tx4gv4t7r6t3v437b34@antipest.net.to> wrote:

zdumiony wrote:
> http://tinyurl.com/zs7hoz5
> Nie kupiê niczego od jabcoka

szybko obudziles sie FIUCIE! tak samo jak cala reszta BANDZWOLOW,
[...]
Skad sie takie trolle biora?
:-(
I jeszcze to przekierowanie na pl.soc.polityka.

PLONK!, rzecz jasna
--

TA

[OT]Niewolnicy Apple'a