Niewolnik urodził się w tradycji krzyża

Data: 2009-11-17 10:03:23
Autor: boukun
Niewolnik urodził się w tradycji krzyża
Polski naród został zniewolony katolicyzmem i przybity krzyżem, W tej katolickiej niewoli wychowywał się polski niewolnik wiakami. Teraz, po wielu wiekach niewoli, znak swojego zniewolenia niewolnik obrał sobie jak swoją tradycję i upodobanie. To tak, jakby Kunta Kinte powiesił sobie dobrowolnie nad drzwiami kulę z łańcuchem..., gdy odzyskał wolność...

boukun

Data: 2009-11-17 10:33:35
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Nov 2009 10:03:23 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ty masz, głupiutka hałsfrał, w głowę wbity sierp i młot. A wolność myli ci
się z złodziejstwem i samowolą.

Data: 2009-11-17 11:07:16
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1p9e79vi7k176$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No głupi Piotrusiu, już niczym mądrym nie zaświecisz... Z tobą przygłupie, to
mają sąsiedzi chyba ubaw, a dzieci pewno rzucają w ciebie kamieniami...

boukun

Data: 2009-11-17 13:34:59
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Nov 2009 11:07:16 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ale kwiczysz, głupiutka hałsfrał, he, he... Dobrze jest tak weszka
przydusić... Ale, ale, odpowiedz mi pokurwieńcze, jak bardzo trzeba mieć chory łeb, żeby
mieć taką alternatywe dla imienia syna - Adolf, albo Dawid?

Data: 2009-11-17 19:19:26
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:tieptgilum9i.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrusiu, ty od urodzenia byłeś taki pojebany, czy to z wiekiem się nasiliło? Jak można być takim przygłupem?

boukun

Data: 2009-11-17 21:26:25
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Nov 2009 19:19:26 +0100, boukun napisał(a):

Głupi Piotrusiu, ty od urodzenia byłeś taki pojebany, czy to z wiekiem się nasiliło? Jak można być takim przygłupem?

Adolf, albo Dawid? W sumie szkoda, że mu nie dałeś Adolf, już w szkole by mi pokazali jak
durnego ma starego.

Data: 2009-11-17 22:08:55
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1x9x72qvju7p7$.zy4r301i4n64$.dlg40tude.net...
[...]

Tak ci pokazali głupi Piotrusiu, nie dziwota....

boukun

Data: 2009-11-17 22:17:48
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Nov 2009 22:08:55 +0100, boukun napisał(a):

Adolf, albo Dawid?
W sumie szkoda, że mu nie dałeś Adolf, już w szkole by mi pokazali jak
durnego ma starego.

Tak ci pokazali głupi Piotrusiu, nie dziwota....

Znowu bełkocesz, pokrzywieńcu... A Adolf, to piękne imię dla "polskiego" dziecka, he, he.

Data: 2009-11-17 22:42:35
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1jb3h5rlkqb8l$.nvyfvx1axwh2.dlg40tude.net...
[...]

Tak tak, głupi Piotrusiu, bełkoczesz jak codzień, aż się zmęczysz i pójdziesz ziuziu pojebany starcze...

boukun

Data: 2009-11-17 23:06:30
Autor: Piotr
Dnia Tue, 17 Nov 2009 22:42:35 +0100, boukun napisał(a):

Tak tak, głupi Piotrusiu, bełkoczesz jak codzień, aż się zmęczysz i pójdziesz ziuziu pojebany starcze...

Adolf, a na drugie Dawid, popatrz wałkun jakie piękne rozwiązanie...
A Urzędzie Pracy, który po tobie odziedziczy, od razu go zapamiętają, he,
he.

Data: 2009-11-17 23:23:23
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:pkvr34md6lck.7xgxufwjifpv.dlg40tude.net...
[...]

No widzisz schorowany dziadziu, podniosłeś se trochę ciśnienie i do łóżeczka ziuziu głupi Piotrusiu...

boukun

Data: 2009-11-17 18:46:09
Autor: Karol
Niewolnik urodził się w tradycji krzyża
Polski naród został zniewolony katolicyzmem i przybity krzyżem.

a ty zniewalasz swoja zone, ktora jest twoim niewolnikiem, bo pracujena ciebie.

Data: 2009-11-17 19:58:15
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdur1h$mha$1inews.gazeta.pl...

Polski naród został zniewolony katolicyzmem i przybity krzyżem.

a ty zniewalasz swoja zone, ktora jest twoim niewolnikiem, bo pracujena ciebie.

Każdy pracuje sam na siebie..., tak jak chce i musi, i na rodzinę. Rodzina nie zniewala, tylko uszczęśliwia...
Wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu...

boukun

Data: 2009-11-17 19:26:22
Autor: Karol
Niewolnik urodził się w tradycji krzyża
Każdy pracuje sam na siebie..., tak jak chce i musi, i na rodzinę. Rodzina nie zniewala, tylko uszczęśliwia...

a ty niby jak pracujesz na rodzine, skoro calymi dniami siedzisz od lat w
sieci i wypisujesz klamstwa?

Wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu...

logicznie rozumujac, ty stworzyles taki system niewolnictwa w swoim wlasnym domu.

Data: 2009-11-17 20:56:53
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdutcu$3at$1inews.gazeta.pl...

[...]

Masz łeb i ch.. to kombinuj...

Wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu...

logicznie rozumujac, ty stworzyles taki system niewolnictwa w swoim wlasnym domu.

System stworzyli kreatorzy systemu, czyli władza. Władza nie liczy się z narodem, stąd nieczuła jest na los milionów rozbitych rodzin, tułających się za chlebem po świecie...

boukun

Data: 2009-11-17 20:06:21
Autor: Karol
Niewolnik urodził się w tradycji krzyża

> a ty niby jak pracujesz na rodzine, skoro calymi dniami siedzisz od lat w
> sieci i wypisujesz klamstwa?

Masz łeb i ch.. to kombinuj...

to ze jestes cham i to wyjatkowo glupi, to juz wiem, teraz stwierdzilem tylko
fakty.
Inteligentni sie domysla.

> [...]

System stworzyli kreatorzy systemu, czyli władza. Władza nie liczy się z narodem, stąd nieczuła jest na los milionów rozbitych rodzin, tułających się

....to dokladnie tak jak ty jestes wladza w swoim domu i jestes nieczuly na
los swojej zony i godnosc twoich dzieci.
Rozumiesz, czy nadal mam ci glabie tlumaczyc twoje nielogiczne zachowanie?

Data: 2009-11-17 22:12:25
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hduvnt$dkk$1inews.gazeta.pl...

> [...]

los swojej zony i godnosc twoich dzieci.
Rozumiesz, czy nadal mam ci glabie tlumaczyc twoje nielogiczne zachowanie?

Pojebany jesteś i tyle, ja to sobie mogę...
Mam ci opisywać złożoność naszej sytuacji?

boukun

Data: 2009-11-17 21:01:40
Autor: u2
boukun pisze:

System stworzyli kreatorzy systemu, czyli władza. Władza nie liczy się z
narodem, stąd nieczuła jest na los milionów rozbitych rodzin, tułających
się za chlebem po świecie...

Czyli PRL był najlepszy. Wtedy był szlaban na wyjazd, a  Polska rosła w
humor, a ludzie żyli weselej. Do czasu aż nastał Jaruzel i wszystko
rozpirzył :)

Data: 2009-11-17 21:05:34
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdv03b$o0n$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Zawsze to mówię -:}
Nad Balaton, do Pragi i do DDRowa się na saksy jeżdziło i był kit... A pomidory smakowały na działce jak owoce...

boukun

Data: 2009-11-17 20:15:21
Autor: Karol
Niewolnik urodził się w tradycji krzyża
Zawsze to mówię -:}
Nad Balaton, do Pragi i do DDRowa się na saksy jeżdziło i był kit... A pomidory

smakowały na działce jak owoce...

..i kradlo sie mieso i co sie tylko dalo, ze wladza na nierobow dlugi musiala
za granica zaciagnac, co doprowadzilo do demoralizacji i wyprzedazy panstwa za
friko, a spoleczenstwo teraz bedzie splacac przez kilka pokolen dlugi za to wspaniale zycie umyslowo ograniczonych nieukow boukonow. --

Data: 2009-11-17 22:10:25
Autor: boukun

Użytkownik "Karol " <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdv08p$g0g$1inews.gazeta.pl...

[...]

Od 20 lat mamy szczelnie pilnowany kapitalizm i co? I długów pod niebiosa..., a bieda w kraju aż piszczy... i debili moherowych się narobiło od groma...

boukun

Data: 2009-11-17 21:06:53
Autor: u2
boukun pisze:

[...]

No tak, ale to se ne vrati.

Data: 2009-11-17 21:14:41
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdv0d4$o0n$3nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Dla nas w tym życiu nie, ale w następnym przeżyjemy to jeszcze raz...

boukun

Niewolnik urodził się w tradycji krzyża