Niewskazanie sprawcy wykroczenia

Data: 2009-08-20 11:15:16
Autor: SDD
Niewskazanie sprawcy wykroczenia

Użytkownik "manka" <asiuniap.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6j42i$dub$1inews.gazeta.pl...

czyms takim. Czy moge sie odwolac od tego mandatu i mam szanse? Nie dosc ,ze
zaplacilam mandat to jeszcze chca mnie ukarac za to, ze nie podalam kto byl
sprawca?!

Nie rozumiem. To zaplacilas juz jeden mandat za wykroczenie popelnione przez kogos innego (przekroczenie predkosci)?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-20 10:29:38
Autor: Bumba Bumbinska
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):
> [...]

> sprawca?!

Nie rozumiem. To zaplacilas juz jeden mandat za wykroczenie popelnione

Tak, poniewaz moim samochodem jechal ktos, kogo nie da sie rozpoznac na zdjeciu. Teraz mam placic kolejny za to, ze nie rozpoznalam tego kogos. To czemu fotoradar nie potrafi robic dobrych zdjec, do cholery. I ja mam placic za zla jakosc zdjecia??

Data: 2009-08-20 08:40:36
Autor: witek
Bumba Bumbinska wrote:
[...]

Zapłaciłeś (masz do zapłacenia) DWA mandaty?

Ten pierwszy nie jest dla ciebie bo to nie ty kierowałeś.
Było go nie przyjmować.

Data: 2009-08-20 10:59:31
Autor: Wemif
Bumba Bumbinska <asiuniap@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Tak, poniewaz moim samochodem jechal ktos, kogo nie da sie rozpoznac na zdjeciu. Teraz mam placic kolejny za to, ze nie rozpoznalam tego kogos. To

Chyba możesz podać listę kto mógł wtedy prowadzić, niech sami szukają.
a.

Data: 2009-08-20 13:01:13
Autor: SDD

Użytkownik "Bumba Bumbinska" <asiuniap@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h6j8ih$47t$1inews.gazeta.pl...

Tak, poniewaz moim samochodem jechal ktos, kogo nie da sie rozpoznac na
zdjeciu.

No to z jakiej racji przyjelas ten mandat? Skoro nie da sie rozpoznac i to nie jestes Ty, to nie powinnas tego mandatu przyjmowac.

Teraz mam placic kolejny za to, ze nie rozpoznalam tego kogos. To
czemu fotoradar nie potrafi robic dobrych zdjec, do cholery. I ja mam placic
za zla jakosc zdjecia??

Nie za to - ale za to, ze nie potrafisz wskazac komu udostepnilas swe auto. I ten mandat jest sluszny.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-21 08:49:58
Autor: Marcin Debowski
On 2009-08-20, SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:
Nie za to - ale za to, ze nie potrafisz wskazac komu udostepnilas swe auto. I ten mandat jest sluszny.

Skoro zapłacono pierwszy, a jak wiadomo nie mógł byc to mandat na nikogo to i wskazano sprawcę, więc niesłuszny jest MZ ten drugi.

--
Marcin

Data: 2009-08-20 13:02:03
Autor: Szerr
Niewskazanie sprawcy wykroczenia
Dnia Thu, 20 Aug 2009 10:29:38 +0000 (UTC), Bumba Bumbinska napisał(a) w

Nie rozumiem. To zaplacilas juz jeden mandat za wykroczenie popelnione przez kogos innego (przekroczenie predkosci)?
Tak, poniewaz moim samochodem jechal ktos, kogo nie da sie rozpoznac na zdjeciu.

To po co płaciłaś?

--
Quid leges sine moribus?

Data: 2009-08-20 13:04:56
Autor: Jarek
[...]

Często pożyczasz samochód komuś, kogo nie jesteś w stanie rozpoznać?

Data: 2009-08-20 13:15:19
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jarekk@epf.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ROTFL
na odpowiednio dobrym zdjeciu nie rozpoznasz nawet siebie...

"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2009-08-20 14:00:08
Autor: Herald
Dnia Thu, 20 Aug 2009 13:04:56 +0200, Jarek napisał(a):

Tak, poniewaz moim samochodem jechal ktos, kogo nie da sie rozpoznac na
zdjeciu.
Często pożyczasz samochód komuś, kogo nie jesteś w stanie rozpoznać?

Ale ty durny jesteś ;P

Data: 2009-08-20 20:34:23
Autor: Jarek
Niewskazanie sprawcy wykroczenia

Ale ty durny jesteś ;P

Dlaczego tak myślisz?

Data: 2009-08-21 11:07:34
Autor: Herald
Niewskazanie sprawcy wykroczenia
Dnia Thu, 20 Aug 2009 20:34:23 +0200, Jarek napisał(a):

Ale ty durny jesteś ;P

Dlaczego tak myślisz?

A jak sądzisz?

Data: 2009-08-21 18:31:20
Autor: Jarek
Niewskazanie sprawcy wykroczenia

Dlaczego tak myślisz?

A jak sądzisz?

Gdybym wiedział, to bym nie pytał. W dalszym ciągu czekam na odpowiedź.

Niewskazanie sprawcy wykroczenia